אין התקדמות במו"מ עם גורדנה ואזולאי, הפועל ב"ש מעוניינת בשניהם

פערים גדולים במו"מ בין אשדוד לכוכביה, האדומים מבירת הנגב עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות. אכזבה בקבוצה מכמות הצופים ב-0:0 הביתי נגד מכבי פ"ת - 478 בלבד, כולל מהם כ-150 ממלאבס. בן זקן לדין

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

חמישה מחזורים לסיום עונת 2020/21, למ.ס אשדוד יש יתרון של שש נקודות על הדולקות אחריה בקרב על המקום השלישי המוביל לאירופה. אתמול (ראשון) סיימה הקבוצה ב-0:0 ביתי נגד מכבי פתח תקווה, תיקו ששמר על הפער בין המדורגות 3 ו-4 וקירב את מ.ס אשדוד להעפלה לאירופה. כידוע, שעה קלה לאחר המשחק ניצחה הפועל קריית שמונה את מכבי תל אביב וכעת גם היא במרחק 6 נקודות מאשדוד, לקראת המפגש בין השתיים בצפון במחזור הבא.

לצד הנקודה שסיפקה את אנשי מ.ס אשדוד, נרשמה אכזבה גולה מכמות הקהל. רק 478 צופים הגיעו אתמול לאצטדיון הי"א במשחק הכל כך חשוב למועדון, מהם 308 מקומיים. המאמן רן בן שמעון הודה שהוא שונא משחקים שמסתיימים ב-0:0, אבל זה לא סוד שהקבוצה בסגל חסר מאוד ומתקשה בשבועות האחרונים – רק אתמול היא נאלצה להסתדר ללא הפצועים טום בן זקן, שלומי אזולאי, גילי כהן, פהאד באיו, טימותי אוואני ודין דוד וגם בלי מוסא בגאיוקו המוצהב.

השוער יואב ג'ראפי סיכם לאחר התיקו: "אחרי שני המשחקים נגד מכבי תל אביב בהם נדרש מאיתנו מאמץ פיזי גדול. אני מרוצה מהתוצאה ומהעובדה שלא ספגתי".

נכון לעכשיו אין עדיין התקדמות במו"מ בין אשדוד לשני שחקניה הבולטים שבקבוצה מאוד רוצים לראות אותם מאריכים חוזה, שלומי אזולאי ורועי גורדנה. הפערים באורך החוזה והשכר עדיין גדולים. בשני השחקנים מגלה עניין הפועל באר שבע וגם מועדונים אחרים בוחנים את האפשרות.

שלומי אזולאי, רועי גורדנה | דני מרון

בתוך כך, הבוקר החליט תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את ג'קי בן זקן לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת במשחק הגביע מול מכבי תל אביב. הדיון יתקיים מחרתיים (רביעי בשעה 17:00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי