יורגן קולר הוצע, חוגג מסרב למנות מנהל מקצועי

בבית"ר טוענים: הוצעו מספר מועמדים, בניהם כוכב גרמניה לשעבר, אך חוגג סירב והוא מגביר את החיפושים אחר מאמן. הבעלים מנסה לצמצם רשימות ובמועדון מספרים כי "נגמרו הימים שבהם נשלם שכר גבוה לשחקנים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים החלה בבניית בתקציב לעונה הבאה. הבעלים משה חוגג והמנכ"ל מוני ברוש אמורים לגבש בימים הקרובים תקציב, אלא שבמועדון לא בטוחים כי התקציב יגדל משמעותית, כך שניתן יהיה לשדרג את הסגל. "נגמרו הימים שבהם חוגג משלם שכר גבוה לשחקנים. מי שרוצה לבוא לבית"ר, יבוא קודם כל כי הוא רוצה לשחק כאן", אמרו בבירה. "בקיץ הזה יחתמו כאן רק שחקנים מחויבים, כי זה מה שבית"ר צריכה. עם כל השמות והכוכבים לא הגענו לכלום".

חוגג עדיין מסרב למנות מנהל מקצועי. כך למשל, בימים האחרונים שלחו לו סוכנים מהארץ ומחו"ל שמות של מנהלים מקצועיים מוכרים ביבשת. חוגג לא מעוניין למנות כזה והוא דחה הצעה לבחון את מועמדותו של בלם נבחרת גרמניה לשעבר, יורגן קולר, בטענה שהוא לא זקוק למנהל מקצועי אחרי עזיבת יוסי בניון. האחרון, שזכה במונדיאל ואליפות אירופה במדי גרמניה, בן 55, ומאז שפרש במדי בורוסיה דורטמונד (אליה עבר אחרי קריירה מפוארת בביירן ויובנטוס) אימן את נבחרת גרמניה הצעירה, אך שימש פעמיים כמנהל ספורטיבי בקבוצות שאינן בכירות, כמו אאלן ומועדון נעוריו – וולדהוף מנהיים, אליו מונה ב-2013. מאז אימן בקבוצה נוספת.

לאחרונה הוצעו לו כמאמנים, פאקו אייסטראן שאימן במכבי תל אביב וכיום בטונדלה בפורטוגלית, כוכב נבחרת קרואטיה לשעבר רוברט פרוסינצ'קי שדורש כחצי מיליון יורו ושמות רבים נוספים. "חוגג עדיין לא גיבש החלטה. אם הוא לא ימצא מאמן מתאים מקצועית וכלכלית, יכול להיות שיביא מאמן ישראלי, כל האפשרויות פתוחות", אמרו במועדון.

בשלב זה אין כל הצעה מפתה על עלי מוחמד, כשמרקו יאנקוביץ' המשתפר ומתאוסיניו חתומים לעונה הבאה. פלייטר ואוקמפוס יושאלו ובית"ר תצטרך לקבל החלטה לגבי ניקו אולסק, שאינו נחשב כזר אך רוצה להישאר בקבוצה. הפועל חדרה מתעניינת בפלייטר וייתכן שיושאל אליה בהמשך הקיץ. לגבי אורן ביטון, בית"ר לא תעמוד בדרכו אם יביא הצעה. לגבי שי קונסטנטין שהחליט לעזוב בינואר ונשאר, עדיין לא התקבלה החלטה סופית אך ייתכן שיעזוב. לאחרונה התעניינה בני יהודה בשירותיו, אך העובדה שהיא צפויה לרדת ללאומית מורידה את העסקה מהפרק. מלבד מקס גרצ'קין שיחזור, בית"ר צריכה לקבל החלטות לגבי אורי מגבו. מגן מכבי פתח תקוה ירדן כהן נמצא במעקב.

שי קונסטנטין מאוכזב | מאור אלקסלסי

בתוך כך, הבוקר החליט תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את בית"ר ירושלים לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים במהלך המשחק נגד בני יהודה. בנוסף, הקבוצה מהבירה תעמוד לדין גם על התפרעות אוהדיה והקריאות הגזעניות שלהם לעבר סלים טועמה, במשחק נגד הפועל תל אביב. גם האדומים יעמדו לדין עקב התפרעות אוהדים. הדיונים יתקיימו מחרתיים (רביעי החל מהשעה 16:00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי