רייכרט הושעה עד תום העונה ונקנס ב-20% משכרו

בן רייכרט | אודי ציטיאט

אחרי העימות עם נציג הבעלים עידן שום באימון, הפועל כפר סבא פרסמה את עונשו של הקשר, שלמעשה סיים את דרכו במועדון ויתאמן בנפרד עד תום העונה. הפועל באר שבע ומכבי פ"ת מועמדות לצרפו

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בעקבות העימות החמור בין בן רייכרט לנציג הבעלים ומי שמשמש כעוזר המאמן עידן שום, הפועל כפר סבא פרסמה היום (שני) את עונשו של הקשר, שהושעה משלושת המשחקים שנותרו לקבוצה עד לסיום העונה ולמעשה סיים את דרכו במועדון. בנוסף, השחקן נקנס ב-20 אחוזים ממשכורתו האחרונה. כידוע, רייכרט יסיים בקיץ את חוזהו בקבוצה מהשרון והפועל באר שבע ומכבי פתח תקווה כבר הוזכרו כמועמדות לצרפו לקראת העונה הבאה.

כזכור, רייכרט הגיב לנציג הבעלים באימון לאחר ששום אמר לשחקנים כי מי שפצוע יקבל את כספו מביטוח לאומי. השחקן לא נשאר אדיש לדברים והשיב: "גם את הנכד שלך (טום שלח) שפצוע בשריר החשק תשלח לשם?". בהמשך הוסיף מספר קללות. כפר סבא למעשה תצטרך להעמיד לקשר מאמן כושר ופיזיותרפיסט צמוד במהלך אימוניו האישיים, שיערכו לפני או אחרי אימוני הקבוצה.

עוד במועדון: בכפר סבא יחלו בקרוב בהכנות לעונה הבאה בליגה הלאומית, כאשר הכוונה היא למנות מאמן בשבועות הקרובים. כפי שפרסמנו, הבעלים יצחק שום מעריך מאוד את אקס הפועל חיפה חיים סילבס, כשברשימת המועמדים נמצא גם שי ברדה, מי שאימן בהצלחה את מכבי נתניה ביחד עם סלובודאן דראפיץ' ושימש כמאמן בית"ר ירושלים עד לא מזמן.

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי