הפועל כפ"ס עם הפנים לעונה הבאה: כל הזרים יעזבו, סילבס יגיע?

אחרי שהקבוצה ירדה ליגה רשמית, שחקנין הודו: "כמעט לא נאבקנו, ירדנו בצורה כל כך קלה, מביש". המאמן מוערך על ידי שום, לא ברור אם יסכים לאמן בלאומית. מרבית הישראלים יעזבו, חסאני הוצע לסכנין. ומה עם פדידה?

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

זה היה באוויר לאורך השבועות האחרונים ואתמול (שבת) זה הפך לרשמי: הפועל כפר סבא ירדה לליגה הלאומית אחרי שהפסידה 1:0 למכבי נתניה. הקבוצה חווה ירידת לליגה השנייה בפעם השנייה בתוך חמש השנים, ותנסה לשוב במהרה כבר בשנה הבאה.

בסיום, חדר ההלבשה של הירוקים היה שקט ולא ניתן היה למצוא דמעות של כאב, מהסיבה הפשוטה – בכפ"ס השלימו על הירידה כבר בשבועות הקודמים. גורם במועדון אמר: "עברנו כבר את שלב הבכי. זה היה במשחקים בהם פספסנו נקודות כמו שהיה בטדי. העונה הזאת היא סיפור עצוב. רביד גזל צדק במה שאמר אתמול, היו המון טעויות".

אז בכי בחדר ההלבשה לא היה, אבל שחקנים בכפ"ס בהחלט היו מתוסכלים והודו: "זה כואב, זה לא נעים. הדבר הכי עצוב? שכמעט ולא נאבקנו. ירדנו בצורה כל כך קלה וזה מה שהופך את הירידה הזאת לאחת המבישות".

שחקני הפועל כפר סבא | ברני ארדוב

כעת, הפנים של המועדון כבר נשואות לעונה הבאה. כפי שכבר פרסמנו, הבעלים יצחק שום לא מתכוון לעזוב ומתכנן להעמיד סגל טוב וגבוה ביותר במסגרת האפשרית, זאת במטרה לשוב לליגת העל תוך עונה אחת בלבד ולא לדשדש בלאומית.

טרם ידוע מי יהיה האיש יעמוד על הקווים וינסה להצעיד את הפועל כפ"ס בחזרה לליגת העל. מה שכן ברור הוא שחיים סילבס הוא המאמן הפנוי שהכי מוערך על ידי יצחק שום, אך כלל לא בטוח שהוא יהיה מוכן לרדת לאמן בלאומית.

מבחינה מקצועית, כלל הזרים צפויים לעזוב את כפר סבא, כאשר ניתן להודות שכולם לא שכנעו העונה. פלורנט חסאני, שהוצע לבני סכנין, ינסה להישאר בישראל אליה התחבר. מרבית הישראלים יעזבו, כאשר בקבוצה יתבססו על שחקנים צעירים רבים כדוגמת בן חיון, יוני סטויאנוב, איתי שור ויהושע שטרמלינג שהיה מהבודדים שהציגו יכולת טובה אמש. לקבוצה אופציה על הקשר טריקו גטהון.

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

השאלה המרכזית נוגעת לקשרים רז כהן ועומר פדידה. לגבי הראשון, בקבוצה רוצים להשאירו ומאמינים כי ימשיך, כאשר בנוגע לקפטן, המצב סבוך יותר. במועדון לא יוכלו להשאירו במשכורת המשודרגת לה הוא זכה העונה, כאשר כמובן שבקבוצה רוצים לראותו ממשיך אך מעניין יהיה לראות אם הוא יסכים לבוא לקראת המועדון או שיעדיף הצעה בליגת העל בסכומים דומים.

פדידה סיכם בסיום: "לא השכלנו לנצח. התחושות מאוד לא פשוטות. הרבה אמוציות של רגש וכאב. זה יום לא פשוט למועדון ולי. אני מקווה שהמועדון הזה יחזור כמו שצריך בעונה הבאה. המועדון הזה חזק ואני מקווה שיבנו כאן קבוצה חזקה".

עומר פדידה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי