"אמרו שוויטור לא סוחב בגלל הברך. זה מה שהאוהדים רוצים לראות"

שינוי אווירה בב"ש לאחר ה-1:1 מול חיפה: לוי הצטלם עם אוהדים וסלליך שקיבל הצעה הרשים. זעם על "שערוריית הכרטיסים" ביציעים. וגם: האם הוצאת טוואטחה מסגל חיפה מרמזת על האפשרות שיגיע לנגב? וגם: הקבוצה קופחה?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

במהלך כל השבוע האמינו בהפועל באר שבע שאפשר להוציא שלוש נקודות ממכבי חיפה. לאמונה הזאת לא קדמה שום סיבה הגיונית. הקבוצה עדיין לא ניצחה בפלייאוף, היא עדיין לא משחקת את הכדורגל שרוני לוי רצה לראות, אבל מתוך השיחות בין השחקנים, היה אפשר להבין כי באר שבע מבינה שאחרי איבוד המקום השלישי וההתרחקות מהמקום המוביל לאירופה, היא צריכה להחזיר את הכבוד לטרנר. לבסוף זה הסתיים ב-1:1, ממנו הקבוצה מבירת הנגב בהחלט יכלה לצאת אופטימית.

"אולי לא ניצחנו, אבל אפשר להרגיש בהחלט גאים. היו משחקים שהיינו שווים ועדיין היכולת לא הייתה טובה. אתמול לא נפלנו ממכבי חיפה, שיחקנו כדורגל שמח וזה מה שהאוהדים רוצים לראות, גם נגד מכבי תל אביב נבוא לנצח", סיכמו בבאר שבע. הפרחים בסיום ניתנו למיגל ויטור, שלאחרונה חתם על חוזה חדש, וסיפק הצלה גדולה מהקו בתוספת הזמן מול הירוקים.

"אנשים אמרו שמיגל גמור, שהוא לא מסוגל לסחוב בגלל הברך. הספידו אותו. זאת לא רק ההצלה, הוא פשוט מנהיג", אמרו בסיום. לוי לחץ לבלם יד בסיום והודה לו על הנחישות. על האווירה הטובה בסיום יכולה להעיד פעולה לא שכיחה של רוני לוי, שצעד בסיום ליציע והצטלם עם אוהדים. במועדון באו בסיום בטענות לשיפוט ולעבירה שנשרקה לטובת החיפאים, ממנו צ'רון שרי השווה ("אם זה היה הפוך, היו אומרים שהשופט הכריע אליפות. החלטה מקוממת", אמרו).

מיגל ויטור, עומר אצילי, לירן ליאני | דני מרון

בבאר שבע רוצים להחתים חלוץ זר בעונה הבאה, אבל שגיב יחזקאל הוכיח שוב שמקומו בהרכב. יחזקאל אמור להיות שחקן הרכב בעונה הבאה, בין אם כחלוץ או כשחקן קו. רוני לוי מעריך את החלוץ ששוב סחט מחמאות מחבריו בסיום. במועודן מרגישים שיחזקאל משדרג את החלק הקדמי והוא לא השחקן היחיד שמתוכנן להיות בסגל בעונה הבאה לאחר שהגיע ממ.ס אשדוד. כידוע, במועדון רוצים את רועי גורדנה וגם מוחמד כנעאן במעקב.

כמו כן, למרות היכולת הטובה של המגנים אתמול, בב"ש עדיין רוצים להתחזק במגן ימני ושמאלי. טאלב טוואטחה לא נכלל אתמול בסגל מכבי חיפה ואם הדברים יהיו תלויים בו, הוא יעדיף לעבור לנגב בקיץ. כפי שפרסמנו בספורט1, טוואטחה לא רוצה להישאר בחיפה במצב הנוכחי ובאר שבע היא האופציה הישראלית הטובה ביותר מבחינתו.

סינטיהו סלליך רשם אתמול משחק נהדר, אחרי שהשבוע חודש המשא ומתן עימו. מרסלו מלי ופארליי רוסה לא קיבלו הזדמנות אתמול, מה שמעיד על מצבם. ההערכה היא שהיכולת אתמול בצירוף משחק טוב נגד מכבי תל אביב לא תוריד את הרוח מהמפרשים גם אם הקבוצה לא תגיע לאירופה.

רוני לוי | דני מרון

מבחינת אלונה ברקת, המטרה היא עדיין להתחזק בישראלים מובילים כמו דור מיכה (בניגוד לשמועות, הוא טרם חתם על מסמך מחייב) וגם שמו של מאוויס צ'יבוטה עלה. לגבי אופיר מרציאנו, בבאר שבע אומרים כי הגעת שוער נוסף לא אומרת בהכרח שלויטה יהיה השוער השני וכפי שהיה נהוג בעבר, שני שוערים יתחרו על העמדה. לויטה יוזמן לפגישה בקרוב אצל האדומים. סוכנו גלעד קצב מייצג גם את סלליך והשיחות עימו יימשכו במטרה להגיע לסיכומים עד השבוע הבא.

בעקבות העומס בקישור, באר שבע עשויה לשחרר קשר אחורי. על פי התכנית ייתכן שאיליי מדמון, שמתאמן עם הנוער, יושאל כדי לצבור דקות משחק. מריאנו בריירו ומרואן קבהא ימשיכו להנהיג את מרכז הקישור, כשייתכן שקשר נוסף יצטרך אליהם.

בנושא אחר: אוהדי הקבוצה זעמו אתמול על מה שכונה ביציעים "שערוריית הכרטיסים". כפי שפורסם כאן בשבוע שעבר, אוהדי מכבי חיפה הסתננו ליציעים אדומים, כשרכשו כרטיסים מחברת ההפקות שפע. מאוחר יותר במועדון חששו מעימות ביציע, נפגשו עם נציגי המשטרה ובחברת הכרטיסים הוחלט כי יימכרו כרטיסים רק לאוהדים מקומיים שרכשו מהם בעבר כרטיסים.

צ'רון שרי, סינטיהו סלליך | דני מרון

הדבר לא הסתייע משום שאוהדים אדומים מכרו כרטיסים ליציעים שלהם וגם משום שאוהדי חיפה רכשו כרטיסים עוד לפני ההחלטה. התוצאה: המאבטחים העבירו אוהדים ירוקים מיציע אחד לשני. "התנהלות מביכה, איך נותנים שדבר כזה יקרה במשחק כזה?", אמרו אוהדים לפני המשחק. "רק במזל לא התפתחה תגרה".

בנושא אחר, אלונה ברקת ראיינה עד כה מספר מועמדים לתפקיד המנכ"ל. אבי כליף שעזב לפני כשנה את המועדון לאחר שניהל את הנוער הוא אחד מהם. כיום הוא מפקח מחוז דרום במשרד הספורט. בעבר שימש כמנהל מחלקת הספורט במועצת מרחבים וכמאמן כדורגל באולמות.

אוהדי מכבי חיפה בטרנר | מאיר אבן חיים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי