מקורביו של דור מיכה: מעדיף את מכבי חיפה על הפועל באר שבע

דור מיכה, דולב חזיזה
דור מיכה, דולב חזיזה | דני מרון

פרסום ראשון: אחרי ב"ש, הירוקים נכנסו לתמונה ושוקלים לצרף את קשר אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית, שיכול לעבות את הסגל של ברק בכר ולהוסיף מימד של ניסיון במאבקים מול מכבי תל אביב בשנים הקרובות

(גודל טקסט)

טוויסט משמעותי בעלילה? דור מיכה נמצא חזק על הכוונת של הפועל באר שבע לקראת העונה הבאה, אלא שלספורט1 נודע היום (שלישי) כי גם מכבי חיפה נמצאת בתמונה ושוקלת לצרף את קשר אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית. השחקן, כך על פי גורמים בסביבתו, רוצה לחזור בקיץ לישראל ויעדיף את הצעת הירוקים על פני האדומים אם זו אכן תגיע, שכן האפשרות לשחק במועדון שנמצא בתנופה ונאבק על זכייה בתארים קוסמת לו. בנוסף, האפשרות לשתף פעולה עם עומר אצילי, חברו לשעבר ממכבי תל אביב שנראה נהדר במדים הירוקים, צפויה לסייע לו להתאקלם בצורה חלקה.

לאחרונה פורסם בספורט1 כי הפועל באר שבע צפויה לשלם לאנורתוזיס פיצוי של כ-100 אלף יורו תמורת מיכה, לו חוזה לעונה נוספת בקפריסין. השחקן עצמו, כך על פי הערכות, אמור להרוויח כ-250 אלף יורו לעונה בבירת הנגב. מדובר כמובן בסכומים שלא יהוו אישיו עבור מכבי חיפה, שמבחינתה יכולה לצרף שחקן מנוסה שיודע לקחת אליפויות ויכול להוסיף מימד של יצירתיות ועומק לסגל של ברק בכר, שצפוי להימשך להיאבק מל מכבי תל אביב על זכייה בכל התארים גם בשנים הקרובות.

למכבי חיפה עומק מרשים בקישור ההתקפי בדמותם של שחקנים בכירים כמו צ'רון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה ויאניק וילדסחוט, אך הקבוצה בוודאי תרצה להתחזק. הסיבה – חזיזה מעורר עניין בחו"ל, וילדסחוט המאכזב יעזוב ושרי בעוד פחות מחודש וחצי יחגוג את יום הולדתו ה-33. הירוקים ישמחו לייצר גיבוי ותחרות נוספת בחלק הקדמי, ובדיוק למשבצת הזו יכול להיכנס מיכה, שיכול לשחק גם בכנף וגם במרכז וכאמור כבר עשה דבר או שניים בכדורגל הישראלי.

דור מיכה בן ה-29 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בה לאורך כל הקריירה, עד שהתפוצצה פרשת הכדורגלנים והקטינות שהובילה לשחרורו מהמועדון ביולי 2020. כחודשיים לאחר מכן, כזכור, הודיעה הפרקליטות כי התיק נגד מיכה ואצילי נסגר מחוסר אשמה. הקשר שנבחר לשחקן העונה בליגת העל בעונת 2018/19 זכה עם הצהובים בעשרה תארים (חמש אליפויות, גביע, שלושה גביעי טוטו ואלוף האלופים) וסיים פעמים כמלך המבשלים של הליגה.

עומר אצילי ודור מיכה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי