בסכנין רוצים לסגור במהרה עם ספנדלהופר, כיאל בספק לחדרה

בקבוצה רוצים לנצח בשבת כדי להבטיח את ההישארות. הקשר מתאמן בצד, ריאן אמור להיות זמין. נמשכות השיחות עם הבלם לאחר שמשפחתו נחתה בארץ: "מדובר בבינגו, אנחנו לא רוצים שמועדון אחר יקפוץ על המציאה"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד 1:0 להפועל חיפה ביום שבת, בבני סכנין צפו באדיקות במשחקה של בני יהודה נגד הפועל חדרה והביעו שביעות רצון מההפסד של הכתומים שהותיר את הפער בתחתית לשבע נקודות ולמעשה חרץ את דינה של אבוקסיס. "אין ספק שבני יהודה עשתה לנו לכאורה את העבודה, אבל אנחנו חייבים לסיים את זה בעצמנו", אמרו הבוקר גורמים במועדון. בקבוצה מצפים להשיג את הניצחון המיוחל בשבת נגד אותה חדרה (בשעה 20:30).

כפי שפרסמנו, מאמן סכנין, שרון מימר, שאימן בתחילת העונה את חדרה ומחזיק במענק על המקום השביעי מעדיף כמובן שקבוצתו הנוכחית תנצח והמענק שלו ייפגע. בקבוצה מהמגזר מקווים להגיע למשחק בהרכב חזק ככל שניתן ובשורות טובות הגיעו מכיוונו של איסמעיל ריאן שחזר להתאמן עם הקבוצה לאחר שנעדר בשבת ובסכנין מקווים שיהיה כשיר להתמודדות. בירם כיאל, מנגד, מתאמן בצד ונמצא בספק למשחק. הקשר נעדר מהמשחק נגד הפועל חיפה כזכור.

בינתיים, בקבוצה הבהירו לשחקנים כי ההכנות לעונה הבאה ייפתחו רק כאשר הקבוצה תבטיח מעשית את ההישארות בליגה. בכל מקרה, ראשי המועדון ממשיכים בשיחות עם הבלם לוקאס ספנדלהופר במטרה לשכנעו להישאר בישראל. לאחרונה הצליחו בסכנין להנחית את משפחתו בארץ, דבר שעמד כתנאי של השחקן לגבי השיחות לעונה הבאה.

בירם כיאל | אודי ציטיאט

"אין ספק שמדובר בבינגו ואנחנו רוצים להחתימו במהרה עוד לפני שמועדון אחר בישראל או באירופה יקפוץ על המציאה" אמרו בסכנין. ספנדלהופר הגיע בהשאלה מאסקולי מהליגה השנייה אך נציגיו ציינו כי הוא צפוי לקבל שחרור מהקבוצה האיטלקית בסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי