באר שבע החלה במגעים להתרת חוזהו של אגודלו. מנויים נחסמו

לשחקן הוצע פיצוי קטן יחסית תמורת שחרור והוא יוזמן לפגישה. אוהדי ב"ש ספסרו בכרטיסים, המנויים שברשותם נחסמו. המשמעות: לא יוכלו לרכוש כרטיס למשחק נגד מכבי ת"א. במועדון סבורים: מיכה ישחק אצלנו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע לא עוברים לסדר היום בעקבות חדירת אוהדי מכבי חיפה ליציעים של אוהדי קבוצתם במשחק ביום שני. אתמול, כך התברר, חסמה חברת הכרטיסים מנויים, שהתברר כי מכרו את הכרטיסים שבידהם לאוהדי חיפה (רכישת כרטיסים בהנחה מתאפשרת לבעלי מנויים מהעונה שעברה, 2019/20, בעלי תו ירוק) וביקשו לרכוש כרטיס למשחק מול מכבי תל אביב ביום שני.

מחיר כרטיס מוזל למשחק (ההנחה נובעת מההסכם בין בעלי המנויים למועדון לפיו אלה יקבלו הנחה ברכישת כרטיסים תמורת ויתור על החזר כספי בעונה שעברה וחתימה על ויתור בתובענה ייצוגית שהוגשה) יעלה 55 שקלים, בעוד שהמחיר הרגיל למנויים עומד על 105 שקלים. לאוהדי מכבי תל אביב, כך מתברר, מחירו יעמוד על 115 שקלים. כרטיס ליציע המערבי לאוהדי באר שבע יעלה 125 שקלים. לפני המשחק האחרון, כזכור, דיווחנו כי עשרות אוהדי חיפה רכשו כרטיסים ליציעי אוהדי באר שבע. המאבטחים החליטו להעבירם ליציע שלהם, אך לקחו מהם את הכרטיסים על מנת לאתר את האוהדים שמכרו אותם באמצעות מספר המנוי שרכש את הכרטיס. אוהדי באר שבע זעמו על חדירת האוהדים ליציע ובמועדון ביקשו מחברת הכרטיסים לטפל בנושא.

בנושא אחר: במועדון סבורים שדור מיכה ישחק שם בעונה הבאה. לאחרונה הבהירה אלונה ברקת לסוכנו רונן קצב כי תהיה מוכנה לשלם את שכרו בתנאי שיקבל שחרור מאנורתוזיס. המאמן רוני לוי נכנס לתמונה ונראה כי סכום הפיצוי יהיה כ-100 אלף יורו. אתמול פרסמנו כי גם מכבי חיפה נמצאת בתמונה לגביו. במועדון החליטו להמתין מספר ימים לאשדוד בעניין המשא ומתן מול רועי גורדנה, אחרת ינסו לסכם איתו לעונה הבאה.

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

בינתיים, במועדון שוחחו עם סוכנו של ג'ונתן אגודלו במטרה להגיע להסדר והחלו במגעים לשחרורו. השחקן יוזמן לפגישה בניסיון להגיע להסדר פיצוי עוד לפני תום העונה, במסגרתו יקבל מספר משכורות תמורת עזיבה מיידית. לאגודלו חוזה לעוד שנתיים, אך באר שבע מציעה פיצוי של המשכורת הקרובה בצירוף פיצוי קטן יחסית בעונה הבאה.

עמית ביטון ממשיך במבחנים בקורטרייק הבלגית ובמהלך השבוע תתקבל החלטה האם להחתימו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי