בית"ר ירושלים מימשה את האופציות על תמיר עדי ומקס גרצ'קין

כפי שפרסמנו בספורט1, הקשר ימשיך בבית וגן בעונה הבאה והמגן ישוב לאחר עונה באוקראינה ובחדרה. לעומתם, אורן ביטון עשוי לעזוב בהשאלה והפועל חיפה הוזכרה כאופציה לקלוט אותו. מגבו עשוי להמשיך, אולסק יישאר?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מקדמת את ההכנות לעונה הבאה: היום (רביעי) נודע לספורט1 שהקשר תמיר עדי ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה ולמועדון ישוב המגן מקס גרצ'קין, שהאופציות על שניהם מומשו רשמית.

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, לבית"ר ירושלים הייתה אופציה להאריך את ההתקשרות עם עדי בעונה נוספת וכעת נודע לספורט1 כי הצדדים נפגשו והאופציה מומשה רשמית. עדי בן ה-27 השלים בסוף השבוע 90 דקות נגד הפועל תל אביב לאחר שהתאושש מפציעה שהובילה להיעדרותו למעלה מחודש, מאז המפגש נגד אשדוד ב-20.3. גם לפני המפגש באצטדיון הי"א הוא נעדר במשך חודש, מאז הניצחון על הפועל עכו בגביע המדינה ב-21.2 בו הוחלף אחרי 11 דקות.

במקביל, המגן מקס גרצ'קין, שהחל את העונה בזוריה האוקראינית ובינואר הצטרף בהשאלה להפועל חדרה, ישוב גם הוא לבית וגן לאחר שהיום קיבלו נציגיו מכתב רשמי על מימוש האופציה והחזרתו למועדון. גם בנוגע למנגן פרסמנו לראשונה בספורט1 על ההחלטה להחזירו לסגל, שעל פי האופציה חוזהו יוארך אוטומטית לעונת המשחקים 2021/22 ולקבוצה תהיה אופציה נוספת לעונת 2022/23.

תמיר עדי | אודי ציטיאט

ועוד בבית"ר ירושלים: השוער איתמר ניצן לא התאמן אתמול גם אתמול עם הקבוצה ונמצא בספק למשחק בראשון מול הפועל חיפה (החל מ-20:00, ישיר בספורט3). ניצן כבר החמיץ גם את המפג נגד הפועל תל אביב, אבל הקבוצה כבר הבטיחה את הישארותה בליגה והמאמן יוסי מזרחי גם כך נוטה לשתף שחקנים צעירים. בשונה מניצן, עידן ורד אמור לחזור לפעילות מלאה השבוע ולפתוח בהרכב.

במקביל, מכת פציעות לקבוצה לקראת המשחק, כשחלק מהשחקנים הבכירים לא נטלו חלק באימון שנערך היום. כך למשל, אלירן עטר לא התאמן וכמוהו גם אופיר קריאף שהתלונן על רגישות בשריר הירך האחורי. בנוסף, מיכאל אוחנה גם הוא לא נטל חלק באימון. ניצן, שכאמור לא התאמן אתמול, לקח חלק פעיל כשחקן אך נמנע ממגע. תמיר עדי שחזר מפציעה ארוכה ושיחק נגד הפועל תל אביב שוב התלונן על רגישות וגם הוא לא התאמן. בבית"ר ייערכו מחר הערכת מצב מחודשת לגבי מצב הסגל ורק אז יוחלט מי מהשחקנים כשיר.

ניקו אולסק שהבהיר אתמול כי לא טען מעולם שהקהל של בית"ר גזעני הבין כי עליו לדווח על כך ברשתות החברתיות. לבית"ר ישנה אופציה על הקשר הפצוע לעונה הבאה. אולסק, כך מתברר, הבהיר כי הוא רוצה להישאר בסגל. במועדון הבהירו כי רק המאמן הבא יקבל החלטה בעניין.

ניקו אולסק | דני מרון

שחקן נוסף שעשוי להישאר למרות שהוא לא מחזיק חוזה לעונה הבאה הוא אורי מגבו. בעקבות יכולתו במשחקים האחרונים, במועדון שוקלים לצוות את מקס גרצ'קין אליו בעונה הבאה, אבל בשביל שזה יקרה עליהם "להיפטר" מהחוזה של אורן ביטון. במועדון ינסו להוביל להשאלתו של המגן לקבוצה כמו הפועל חיפה ובכך לפנות מקום במשבצת הזאת.

במקביל, החלוץ חלאופילו פלייטר יוצע לקבוצות אחרות בליגה במטרה לצבור דקות משחק. במועדון סבורים כי עונה מלאה שלו בה יוכל לקבל דקות משמעותיות תחזיר אותו בעונה שאחרי לסגל בית"ר כשחקן בעל פוטנציאל גבוה יותר.

בנושא אחר: מצבה של קבוצת הנוער מוסיף להיות רע. אתמול, היא הפסידה למכבי נתניה ובמועדון היה מי שאמר ש"מצבה של קבוצת הנוער עשוי להיות בכיה לדורות". גם אביאל זרגרי לא סייע אתמול לקבוצה של סמי מלכה.

אורן ביטון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי