סגל אישר את הפרסום בספורט1: "אטוולד שותף להכנות לעונה הבאה"

הבעלים שטרם הודיע רשמית על המשך דרכו של המאמן, התראיין ל"רדיו תשעים" והצהיר: "הצוות המקצועי שותף לדברים שנעשים מאחורי הקלעים". וגם: האם נתניה עדיין על המדף ומה השווי של המועדון?

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

כפי שפורסם בספורט1, ריימונד אטוולד צפוי לאמן את מכבי נתניה גם בעונה הבאה. "ריימונד שותף פעיל לכל ההכנות לקראת העונה הבאה. אין שום דבר שנעשה מאחורי הקלעים שהצוות המקצועי לא שותף לו", הבהיר הבעלים אייל סגל בראיון שהעניק ל"רדיו תשעים" ולמעשה אישר כי המאמן ימשיך בתפקידו. כידוע, לנתניה אופציה להארכת החוזה עם ההולנדי עד ה-15.5.

סגל החמיא למאמן שכמעט הצליח להשתחל לפלייאוף העליון וניצב במקום השביעי בתום 30 מחזורים: "אטוולד עשה בשנה האחרונה במכבי נתניה מהפכה, מהפכה אמיתית, מהפכה מקצועית שרשומה על שמו, אפרופו אלו שלא יודעים להעריך וטוענים שהוא אימן שמיניות במכבי תל אביב. הוא עשה במכבי נתניה מהפכה בלא מעט תחומים וזה עומד לזכותו".

על כך שעדיין לא יצאה הודעה רשמית בנושא אמר סגל: "השאלה היא מה אנחנו רוצים לעשות בשנה הבאה. בהתאם לזה, נבחר. אני צריך להיות מספיק כן איתכם ולהגיד שאף אחד באמת לא יודע מה אני חושב לכאן או לכאן ואני לא מתכוון להוציא את זה לאור בשידור ישיר. אני לא מהסס, יש לנו עוד שלושה שבועות לסיום האופציה. אנחנו לא מושכים שום דבר. גם בשנה שעברה וגם לפני שנתיים ושלוש, הוצאנו הודעות רק בסוף העונה. הפעם, כתב שאל את המאמן שאלה וכתוצאה מזה אנחנו כבר שלושה שבועות נמצאים בסאגה הזו. אם ריימונד לא היה עונה לו בכנות מלאה, לא היינו בסאגה הזו. אני שומר את הדברים לעצמי ועדיין לא ישבתי עם אף אחד".

אייל סגל | ברני ארדוב

לסיום, סגל נשאל האם מכבי נתניה עדיין על המדף והשיב: "מכבי נתניה על המדף מהרגע שהגעתי, אבל אני מנסה לייצר אווירה שהיא לא על המדף – לא בשבילי אלא בשביל המועדון. זה לא בריא שמועדון יתעסק בזה כל היום. בניגוד לבעלים אחרים שהיו פה בעשר שנים האחרונות, מעולם לא הבטחתי דברים שאני לא הולך לקיים. ברגע שתפיסת העולם שלך צנועה, אתה מתעסק בדברים בדרך אחרת. לא תראו אותי במכוניות מנקרות עיניים. ככה חינכתי את הילדים שלי וככה אני מנסה לחנך את כל מי שאני מתעסק איתו".

מה השווי של מכבי נתניה: "כמה מכבי נתניה שווה? מבחינתי יכול להגיע בן אדם מחר ולקבל אותה בלי להשקיע שקל ברגע הראשון אלא להתחייב על השקעה עתידית של סכומים הגיוניים בתכנית עבודה מסודרת שתצעיד את המועדון למקום שהוא ראוי לו – שזה קדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. סכום? אין משמעות לכסף בסופו של תהליך. קחו את התקציב של בית"ר ירושלים השנה ותראו לאן זה הביא. קחו את התקציב של אשדוד, מכבי פתח תקווה וקריית שמונה – שלוש מתוך שש הקבוצות בפלייאוף העליון הן קבוצות עם תקציבים דומים לשלנו".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי