גרצ'קין ירוויח כ-100 אלף דולר בבית"ר ירושלים: "חוזר למועדון גדול"

חוגג ישדרג ב-10 אחוז את המגן שחתם לשנה עם אופציה, כעת מתוכננות פגישות גם עם ורד ועטר בניסיון להשאירם. בן חיים שיעזוב יבקש אישור לשבת על הספסל בשלושת המשחקים שנותרו, מעקב אחר בלמי מכבי ת"א

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים החלו אתמול (רביעי) רשמית בהכנות לעונה הבאה. בשיחה שנערכה בין משה חוגג לאלי אוחנה ומוני ברוש הוחלט על שורה של צעדים בנוגע לבניית הסגל והתקציב בעונה הבאה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, המגן מקס גרצ'קין והקשר תמיר עדי האריכו חוזה בעונה נוספת. אתמול, בשעות הצהריים, קיבלו סוכנם של השניים, שלומי בן עזרא וזיו שטרנברג, הודעות רשמיות לגבי מימוש האופציה והארכת החוזים.

גרצ'קין יסיים את העונה בחדרה ויחתום על חוזה לעונה הבאה עם אופציה לעונה נוספת, תמורת שדרוג של כ-10% בשכרו. הוא ירוויח כ-100 אלף דולר ואמור להתחרות על חולצת ההרכב. כזכור, במועדון הוחלט להשאיל את אורן ביטון, כשהפועל חיפה בה גדל מגלה עניין. אורי מגבו עשוי להישאר. בבית"ר עוקבים גם אחר המגן ירדן כהן.

גרצ'קין אמר אתמול לחבריו כי "הראש נמצא עד תום העונה בחדרה. נסיים את העונה ונחזור לבית"ר. זה מועדון גדול ואני שמח לחזור". כזכור, גם לירן רוטמן ישוב לקבוצה מחדרה. כעת תיפגש בית"ר עם עידן ורד ואלירן עטר – הראשון קיבל הודעה כי יקבל הצעה לשנתיים ובימים הקרובים בית"ר תגיש את ההצעה הרשמית. סוכנם אבי נימני נמצא בשיחות עם המועדון.

הבאים בתור. ורד ועטר | דני מרון

במקביל, מכת הפציעות בקבוצה נמשכת. עטר לא התאמן אתמול וכמוהו גם איתמר ניצן, מיכאל אוחנה, אופיר קריאף ותמיר עדי. היום יתברר מי מהם יוכל לפתוח ביום ראשון נגד הפועל חיפה. יוסי מזרחי בונה בכל מקרה על הצעירים.

ובנושא אחר: טל בן חיים ובית"ר יבקשו אישור מיוחד כדי שהבלם יוכל לשבת על הספסל ולשמש כעוזר מאמן בשלושת המשחקים שנותרו. כזכור, במשחק האחרון נראה בן חיים על הספסל באזור של הצוות המקצועי, אולם כעבור מספר דקות התבקש על ידי השופט הרביעי לחזור ולשבת ליד השחקנים. כך או כך, כפי שפרסמנו, בן חיים לא ימשיך בתור בלם בעונה הבאה ובמקומו יגיע בלם זר. בנוסף, בימים האחרונים הוצע לקבוצה בלם מכבי תל אביב שחר פיבן מאחר שהקבוצה עשויה לצרף שני בלמים. אם איתן טיבי לא ימשיך במכבי תל אביב, גם הוא עשוי להילקח בחשבון.

פיבן. בדרך לבית"ר ירושלים? | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי