מכבי ת"א תציע לריקן חוזה מופחת, גולסה ערך אימון מלא

הקשר מבוקש על ידי בית"ר ירושלים והפועל ב"ש ויצטרך להחליט אם להישאר בשכר נמוך יותר ובידיעה שכמות הדקות עשויה לרדת. חברו למרכז השדה צפוי להיות כשיר למכבי חיפה. במקביל, החלו שיחות עם לודוגורץ על דן ביטון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב זכו ליומיים של מנוחה והבוקר (חמישי) שבו לקריית שלום והחלו רשמית בהכנות למשחק ביום שני ב"טרנר" נגד הפועל באר שבע, אחריו ייערכו שני משחקים קריטיים נגד מכבי חיפה – הראשון במסגרת הליגה והשני בחצי גמר גביע המדינה, שניהם באצטדיון בלומפילד תוך שלושה ימים.

אחרי ההפסד הראשון של פטריק ואן לוון ביום ראשון בקריית שמונה והתיקו למחרת בין הפועל ב"ש למכבי חיפה, במכבי תל אביב נשמו לרווחה ובקבוצה יודעים שהאפשרות להפוך את הקערה על פיה ולסיים את העונה עם טרבל כמו בעונת פאקו אייסטראן קיימת ותלויה אך ורק בהם לאור פער של 2 נקודות מהירוקים שבפסגה.

בשורה טובה קיבלו הצהובים מכיוונו של אייל גולסה, שחזר לאימונים מלאים עם הקבוצה. בקריית שלום מאמינים כי הקשר יהיה כשיר למשחק הקריטי נגד מכבי חיפה בעוד כשבוע וחצי, וגורם בסביבת השחקנים אמר בנושא: "אם גולסה ישחק בקישור יחד עם דור פרץ ודן גלזר, המאבק על האליפות פתוח לחלוטין".

קארצב. שחקנים במכבי ת"א מצפים לראותו בהרכב | אריאל שלום

מי שהיה במשחק פחות טוב השבוע הוא הקשר אבי ריקן ולא מן הנמנע שבמשחק הבא ישוב במקומו ל-11 עדן קארצב, שמאז התאושש מפציעה שהשביתה אותו מספר שבועות הוא מתנדנד בין ההרכב לספסל. בסביבת שחקני מכבי תל אביב תוהים מדוע קארצב לא זוכה קרדיט נרחב יותר: "שחקן עם איכויות כמוהו צריך לשחק, זה מעניין שבצוות המקצועי לא רואים את זה", אמרו.

במכבי ת"א מאוד מעריכים את ריקן, שהגיע לקבוצה ב-2015, כמעט שלוש שנים לאחר מכן האריך את חוזהו וכעת יצטרך להחליט אם להישאר במועדון בחוזה חדש ומקוצץ או שמא לעבור לאחת הקבוצות שמקוות לצרפו – כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים מגלות עניין. בסביבת המועדון אמרו כי אם ריקן יסכים להישאר בחוזה מופחת, יהיה עליו להבין שתהיה ירידה נוספת בכמות הדקות שלו, אבל הכוונה היא להשתמש בו כשחקן ותיק ומנוסה – בתחילת העונה הבאה הוא יחגוג את יום הולדתו ה-33 – וגם חוזהו המופחת יהיה אטרקטיבי מאוד לעומת הצעות שהוא צפוי לקבל מקבוצות אחרות.

עתידו של ריקן עשוי להיות מושפע גם מזה של דן ביטון, שמושאל מלודוגורץ וכבר עתה ברור שמכבי ת"א לא תממש את האופציה לרכוש אותו תמורת 1.2 מיליון יורו. עם זאת, בקריית שלום רוצים להשאיר את הקשר ולאחרונה החלו שיחות מול הבולגרים בניסיון להגיע לסיכום על רכישת הקשר, שגם קבוצות אחרות בישראל יקוו לצרפו אם לא תבשיל עסקה בין מכבי ת"א ללודוגורץ.

ריקן מחמיץ בהפסד לקריית שמונה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי