בני משפחתו של אייל סגל נכחו באסון בהר מירון

ילדיו ונכדיו של בעלי מכבי נתניה שהו בהר מירון בזמן האסון: "אירוע טראומתי, צפוי ומיותר. ליבי עם המשפחות", כתב בפייסבוק. במעבר חד, צדק ימשיך כמגן. אטוולד: "נדהם שחושבים שאין לנו על מה לשחק יותר"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

שלושה מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון, מכבי נתניה תתארח מחר (שבת) אצל בני יהודה בלומפילד (החל מ-17:45, ישיר בספורט1), כשהיא רוצה להבטיח את המקום השביעי בטבלה. ערב המחזור ה-31, הקבוצה של ריימונד אטוולד מקדימה את הפועל חדרה בזכות הפרש שערים עדיף.

"אני נדהם מהעובדה שאנשים חושבים שאין לנו על מה לשחק", אמר אטוולד לקראת ההתמודדות. "אנחנו מקצוענים שרוצים לנצח כל משחק. הצבנו לעצמנו מטרות לפלייאוף עוד בטרם הוא התחיל ואנו רוצים לעמוד בהן. יש לנו עוד שלושה משחקים, בהם ננסה להשתפר ולנצח בכולם. זה מה שעשינו בכל העונה, עונה ארוכה עם הפסקות קורונה, אבל ללא ספק השתפרנו ככה שהיא התקדמה".

אטוולד הוסיף: "צריכים להיות באימונים שלנו על מנת להבין שיש לנו עוד על מה להילחם. אתם תראו קבוצה שנלחמת לנצח בכל משחקון, על מנת להשתפר ולנצח את שלושת המשחקים שנותרו. אני והשחקנים בשיא המוכנות לקראת שלושת מחזורי הסיום".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

מבחינה מקצועית, לאמק בנדה יחזור למחר לסגל לאחר שריצה בניצחון על הפועל כפ"ס עונש של צבירת כרטיסים צהובים. למרות זאת, אטוולד צפוי לשמור על אותם 11 שפתחו בשבוע שעבר, כשמשמעות הדבר היא ששיר צדק אמור להמשיך שוב בעמדת המגן השמאלי וקוואן פרייטר, כוכבש שער הניצחון ימשיך בהרכב, בעוד פרננד גורי, רוי קורין ורותם קלר ימשיכו לחזק את קבוצת הנוער שתפגוש מחר במשחק חוץ את הפועל ר"ג.

האסון שהתרחש הלילה בהר מירון פגש גם את הבעלים אייל סגל, ששישה מבני משפחתו נכחו באירוע. "כאב וסב לשישה שהיו שם (והקשר איתם נותק למשך שעות ארוכות, בגלל שהרשת נפלה), אירוע טראומתי, צפוי ומיותר, שמאפשר לכל אחד מאיתנו להכניס פרופורציות לאוצר המילים הקשות והקשוחות שאנחנו משאילים לשימושים אחרים ומקומם רק בימים כאלו. ליבי עם המשפחות, בתקווה שלא יידעו עוד צער", כתב הבעלים כתגובה לאחד הפוסטים בקבוצת האוהדים.

הרכב משוער, מכבי נתניה: רז כרמי, כארם ג'אבר, אלמוג כהן, קליאן ואן דר קאפ, שיר צדק, עומרי גנדלמן, יובל שדה, גבי קניקובסקי, חן עזרא, אבובקר דומבייה, קוואן פרייטר.

אייל סגל | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי