"המועדון עובר שינוי DNA". בן שמעון מרוצה לאחר ה-1:1 בק"ש

מאמן אשדוד פרגן לשחקניו לאחר שחזרו מפיגור ושמרו על הפער במקום השלישי: "למחוא כפיים ולהוריד את הכובע". קובי רפואה לא מתייאש ומאמין שהקבוצה יכולה להגיע לאירופה: "אנחנו עדיין בתמונה". וגם: מדוע הוא עוזב

(גודל טקסט)

במפגש שפתח את הסיבוב השני בפלייאוף העליון, קריית שמונה ומ.ס. אשדוד נפרדו בתיקו 1:1, שסייע לקבוצה מעיר הנמל לשמור על הפער במקום השלישי, בדרך להעפלה לאירופה על אף שגם במשחק הרביעי העונה לא הצליחה לגבור על יריבתה. המארחת, ששלטה במחצית הראשונה וסיימה אותו ביתרון, נאלצה להסתפק בנקודה בלבד והיא רחוקה כעת שש נקודות מהמדורגת שלישית.

כמו במפגש הקודם בין הקבוצות, הצפוניים שמטו יתרון בדרך לתיקו 1:1. על כך אמר המאמן קובי רפואה: "התסריט חזר. לפעמים זה מאוד קשה לשמור כל הזמן על רמת משחק גבוהה, במיוחד לקבוצה שלנו. במחצית השנייה הייתה ירידה ביכולת, לעתים דרסטית, אנו מנסים לשפר את זה. גם במשחקים לא גדולים, יוג'ין אנסה בדקה ה-94 בועט עם הפס, לא הצלחנו להכריע את המשחק. הוא היה צריך לתת פצצה עם כל הלב ולגמור את המשחק. אנחנו עדיין בתמונה של אירופה".

הביקורות שהייתה התרופפות מאז שנודע כי המאמן יעזוב בתום העונה: "אתם רואים את זה לבד. להגיד ולדבר זה בסדר, זה חלק מהתפקיד של אנשים ואני מקבל את זה. מבחינתי, נמשיך לעבוד ונעשה הכל כדי היות באירופה. לא נוותר, מקווים להיות בתמונה עד הסוף".

קובי רפואה | מאור אלקסלסי

מדוע הוא עוזב אחרי עונה מוצלחת: "הייתה לי שיחה טובה עם איזי והגענו להחלטה משותפת שלא אמשיך בעונה הבאה. אני מכבד ואוהב את איזי, ויודע שגם הוא אוהב אותי. לפעמים דברים קורים שאנחנו לא מצפים להם, הכל בצורה מכובדת בטובה. לא תמיד צריך לעזוב בבלאגן. המטרה שלי היא להחזיר את המועדון למקומו הטבעי, לאירופה. בחמש שנים האחרונות הם לא היו שם, והמטרה היא להחזיר את הקבוצה למקום הזה, כולם רוצים את זה. אנחנו בתמונה ונמשיך עד הסוף".

מנגד, מאמן האורחת רן בן שמעון התייחס להבדל ביכולת בין המחציות: "במחצית הראשונה הייתי סוגר על תיקו, במחצית השנייה יצאנו להרבה התקפות מעבר טובות, עשינו להם את מה שהם בדרך כלל עושים לנו. אנחנו סוחטים את טיפות האדים האחרונות מהשחקנים. זו עונה מורכבת מאוד. אנחנו מנסים למצוא עוד מטרות לשחקנים, אבל הרבה פציעות פוגעות באיכות של הקבוצה. ביחס לכל הדברים שקרו, עשינו תוצאה טובה".

האופי של הקבוצה להמשיך ביכולת הטובה למרות הפציעות: "אופי מדהים. כל המהלכים והתהליכים שעובר המועדון זה שינוי DNA. מסתכלים על מה שהמועדון הזה עבר, הוא במחשבה שלו היה במאבקי הישרדות. לעבור את כל מה שהשחקנים עוברים, צריך למחוא כפיים ולהוריד את הכובע. הם עושים מאמץ אדיר. במבט רחב וממעוף הציפור הם עושים מאמץ אדיר להשאיר את המועדון במקום המוביל לאירופה".

רועי משפתי, ננאד סבטקוביץ' | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי