בכר: "נתכונן למכבי ת"א כמו לכל משחק, אין שום שדים ורוחות"

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-1:2 על מכבי פ"ת: "היינו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה הרבה יותר, אבל זה כנראה צריך ללכת קשה. הניצחון היה הרבה בזכות הקהל האדיר שלנו". לוזון: "קבוצה חלשה מנטלית הייתה מפסידה 4:0"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חטפה לא מעט ביקורות לאחר שפספסה הזדמנות להעלות את הפער ממכבי תל אביב לארבע נקודות, בעקבות 1:1 נגד הפועל באר שבע בטרנר. אולם, הערב (שבת) הירוקים הוכיחו פעם נוספת מדוע הם נמצאים בפסגה כאשר הם הסתדרו ללא צ'רון שרי ודולב חזיזה, השיגו 1:2 על מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה והגדילו את הפער מהמקום השני לחמש נקודות באופן זמני.

צפו בתגובות

עומר אצילי שוב היה האיש של ברק בכר לאחר שכיכב עם שני בישולים לנטע לביא ובוגדן פלאניץ', ואפילו שער עצמי ביזארי של סאן מנחם לא העיב על השמחה הירוקה. מכבי פתח תקווה מנגד יכולה להרגיש מאוכזבת לאחר שפספסה הזדמנות לעלות למקום הרביעי כאשר נאור סבג החמיץ מהנקודה הלבנה במחצית הראשונה.

ברק בכר אמר לאחר המשחק: "זאת עונה כזאת שאנחנו מקשים על עצמנו וזה כנראה צריך ללכת קשה. אבל באנו בהכנה מצוינת למשחק הזה, עשינו את הדברים נכון וטוב והיינו צריכים לנצח בתוצאה הרבה יותר גבוהה, ספגנו מטעות שהייתה יכולה לקרות. מכבי פ"ת זו קבוצה מסוכנת והיא הגיעה רק למצב אחד וזה הרבה בזכות הקהל האדיר שדחף אותנו. בניגוד משחק הקודם בבאר שבע באנו לשחק את המשחק שלנו".

שחקני מכבי חיפה חוגגים, נאור סבג | אודי ציטיאט

על הפנדל שעצר ג'וש כהן: "כל הפנדלים שהוא עוצר זה בא ממומנטום טוב שלנו, אבל אין ספק שהוא בא מוכן. גם מאמן השוערים מכין אותו לפנדלים והוא סתם מזנק".

על המשחק נגד מכבי תל אביב: "כל משחק יכול להכריע אליפות, גם המשחק היום היה לא פחות חשוב. יש עוד ארבעה משחקים ואחד מהם מול מכבי ת"א, יש לנו שמונה ימים להתכונן ונגיע הכי טוב שאפשר. אין שום שדים ורוחות, נתכונן כמו לכל משחק. כל הפלייאוף הזה קשה מאוד, והחכמה להשיג נקודות נגד כל הקבוצות".

שוער מכבי חיפה ג'וש כהן התייחס לעצירת הפנדל: "היה לי מזל, הייתה לי תחושה טובה וסמכתי על עצמי. זה היה גם מזל וגם ביטחון. עכשיו אני רק רוצה להיות מרוצה מהניצחון הזה, ולאחר מכן נתרכז במשחק הבא. מכבי ת"א? זה רק עוד משחק עבורינו, נתכונן כמו שצריך ונעשה הכל כדי לנצח. הקהל דחף אותנו ונתן לנו הרבה אנרגיה וזה היה אדיר".

ג'וש כהן | אודי ציטיאט

מאמן מכבי פתח תקווה, גיא לוזון, אמר מנגד: "היה פחות טוב במחצית הראשונה וככל שהמחצית השנייה התקדמה, השתפרנו ביכולת. זו פריבילגיה גדולה מדי להחמיץ שני פנדלים בשני משחקים. היינו טובים והתחלנו ליצור והחמצנו, אבל בגדול מכבי חיפה הייתה הקבוצה הטובה יותר והיא ניצחה בצדק. זה היה יותר מדי לספוג שני גולים ממצב נייח, אבל זה חלק מהמשחק. אין מה לעשות, נמשיך הלאה".

האם יש בעיה מנטלית: "אנחנו קבוצה חזקה בראש, אחרת היינו מפסידים 4:0, אני לא חושב שיש בעיה מנטלית".

גיא לוזון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי