חדרה נערכת לעונה הבאה: דומבייה יעזוב, אודה מתנדנד ומה עם מרמנטיני?

אחרי ניצחון ליגה רביעי ברציפות, הפעם 0:1 על סכנין, בשרון התגאו: "יש לנו את אותה כמות נקודות כמו לק"ש שבמקום הרביעי". הקשר בדרך החוצה, החלוץ יקבל צ'אנס נוסף והברזילאי מבוקש על ידי מכבי פ"ת

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הריצה המסחררת של הפועל חדרה תחת המאמן מנחם קורצקי נמשכת. הקבוצה מהשרון גברה אתמול (שבת) 0:1 על בני סכנין, רשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות ונצמדה למכבי נתניה השביעית שמקדימה אותה רק בגלל הפרש שערים עדיף. "כמה גדול ההישג שלנו? יש לנו את אותה כמות נקודות כמו להפועל קריית שמונה שמדורגת רביעית", ציינו הבוקר בגאווה במועדון מהשרון.

קורצקי, שאחראי כאמור לתקופה הנהדרת שעוברת הקבוצה, מקווה לנצח בשני המחזורים שנותרו ולעקוף את נתניה בדרך למקום השביעי, שיעניק לחדרה מענק מיקום על סך כ-80 אלף שקל. במקביל, המאמן וראשי המועדון עובדים במרץ על ההכנות לקראת העונה הבאה וממשיכים במאמצים להשאיר את השלד שהוביל את הקבוצה לאורך העונה הנוכחית.

אחרי שג'ונתן סיסה, שלום אדרי ושובל גוזלן כבר חתמו וימשיכו במועדון, עבדאללה ג'אבר, דיא לבאבידי, מנשה זלקה ואסי גומה צפויים לעשות זאת בימים הקרובים ובמועדון מקווים שאליהם יצטרף גם השוער המצטיין רובי לבקוביץ', שקיבל הצעה לחתום שלוש שנים נוספות. שחקן נוסף שיקבל הצעה להישאר הוא הבלם עידו לוי.

לגבי הזרים, טרם התקבלה החטלה לגבי מרשל אודה, שיקבל צ'אנס להוכיח את עצמו בשני המשחקים שנותרו. החלוץ שהצטרף בקיץ כבש העונה שמונה שערי ליגה. לעומתו, סאקו דומבייה שהגיע בינואר צפוי לעזוב. באשר לשחקן לגוסטבו מרמנטיני, עליו כזכור מומשה האופציה לעונה הבאה, הברזילאי זוכה להתעניינות מצד מספר קבוצות ליגת העל, ביניהן מכבי פ"ת.

גוסטבו מרמנטיני | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי