קלינגר אישר: השחקנים שנמצאים בסכנת הרחקה לא ישחקו מול כפ"ס

אחרי שהפועל ת"א הבטיחה את הישארותה, המאמן הודה כי הארבעה יישארו בחוץ מול הירוקים: "יש לנו את הפריבילגיה לשמור אותם לחצי גמר הגביע". בקר ואייזן יפתחו. וגם: חוזיהם של ארבעה שחקנים הוארכו אוטומטית

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ההפסד של בני יהודה למכבי נתניה קבע שהפועל תל אביב הבטיחה רשמית את הישארותה בליגת העל, הרבה בזכות המהפכה הגדולה שבוצעה בסגל שלה במהלך חודש ינואר האחרון. החוזה של ארבעה מהשחקנים שהצטרפו במהלך העונה – בן ביטון, דן איינבינדר, רז שטיין ושלומי אזולאי – הוארך אתמול אוטומטית לעונה נוספת וזאת בגין סעיף שהוכנס כאשר השחקנים חתמו.

בעקבת יום האבל לזכר הרוגי אסון הר מירון, הפועל תל אביב תקיים את משחק הבית האחרון שלה בליגה העונה רק מחר (שני) מול הפועל כפ"ס (20:00, ספורט1). לראשונה מזה זמן רב, האדומים יעלו לכר הדשא משוחררים. לאחר מכן תצא הקבוצה לשני משחקי חוץ, מול בני יהודה ובני סכנין, כשביניהם היא תפגוש בבלומפילד את בית"ר ת"א בת ים בחצי גמר גביע המדינה.

אחרי שכאמור השלימו את המשימה ונשארו בליגה, האדומים יתמקדו כעת בחצי גמר גביע המדינה וינסו להעפיל לגמר לראשונה מאז 2012. ארבעה שחקני הפועל תל אביב יצטרכו להיזהר מצהוב נגד הפועל כפר סבא, שכן כרטיס נוסף יוביל להרחקתם מהמשחק נגד בית"ר ת"א בת ים. מדובר בארנסטס שטקוס, רז שלמה, אופק ביטון ושי אליאס. "יש לנו את הפריבילגיה לשמור על השחקנים שנמצאים בסכנת צבירת צהובים לחצי הגמר וכך נעשה", הודה המאמן ניר קלינגר. עומרי אלטמן הפצוע ימשיך להיעדר.

רועי ריינשרייבר, שי אליאס | אודי ציטיאט

קלינגר התייחס ליום אבל הלאומי: "ביום כזה קשה לדבל על כדורגל. אני רוצה בשם השחקנים והמועדון להשתתף בצערי המשפחות ולאחל החלמה מהירה לפצועים. זה החלט ימים קשים עבור מדינת ישראל ונצטרך להתאחד כולנו ולהיות חזקים. במעבר חד, והמעברים במדינת ישראל תמיד חדים, אנחנו מתעסקים גם בכדורגל. אני חושב שזה לא עיתוי טוב לחגוג וזה גם לא דבר שאנחנו רוצים להיות גאים בו, אבל בהחלט השלמנו משימה שבינואר הייתה נראית בלתי אפשרית, סימנו וי על ההישארות בליגה ומפה אנחנו מסתכלים כמובן על המשחקים שנותרו בליגה ובגביע".

שי אייזן הוסיף: "התכוננו למשחק במלוא הרצינות, הפועל ת"א באה לכל משחק בשביל לנצח וכך יהיה גם מחר. יש לנו עוד הרבה מטרות השנה ואנחנו לא מתכוונים להוריד את הרגל מהגז".

במקביל וכפי שפורסם כאן לראשונה, בהפועל תל אביב ממשיכים לפעול במרץ על מנת לסגור את כל הפרטים ולהאריך את ההתקשרות עם קלינגר. בנוסף, במועדון האדום קיים רצון להשאיר את איאד אבו עביד, שזוכה לשבחים רבים על יכולתו העונה ויקבל הצעה לחתום לשנתיים נוספות. גם מול לידור כהן, שמסיים את חוזהו, החלו שיחות להארכת ההתקשרות.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: יגאל בקר, בן ביטון, סיאנדה קולו, איאד אבו עביד, דני גרופר, דן איינבינדר, עמנואל בואטנג, שי אייזן, לידור כהן, אושר דוידה, שלומי אזולאי.

איאד אבו עביד | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי