גזל שוב יצטרך לאלתר הרכב: "לפעמים מנפילות קמים חזקים יותר"

הפועל כפר סבא כבר ירדה לליגה הלאומית ובסגל חסר במיוחד היא תנסה לעצור את רצף ההפסדים נגד הפועל ת"א (החל מ-19:45 בספורט1): "כל ספורטאי צריך לשרוף לנצח בכל תנאי ובכל מצב", אמר המאמן

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

כשהיא כבר יודעת שבעונה הבאה היא תשחק בליגה הלאומית, הפועל כפר סבא תתארח הערב (שני) באצטדיון בלומפילד אצל הפועל תל אביב במטרה לנסות לעצור את רצף שבעת ההפסדים ואולי להמתיק במעט את סיום העונה העגום בדרך לליגת המשנה (החל מ-19:45 בספורט1).

"ברור שלא רצינו להיות במצב הזה בשלב הזה של העונה. נותר לנו לעשות את כל מה שאנו יכולים כדי להיות ספורטיביים ולהשיג נקודות עד סיום העונה. בעיקר עבור הכבוד שלנו. כל ספורטאי צריך לשאוף לנצח בכל תנאי ובכל מצב. אני מצפה מהשחקנים שיעלו שיעשו את המקסימום. למועדון הזה יש עבר ונכון גם עתיד, וחשוב לכבד את העוסקים במלאכה ואת קהל האוהדים העוקב אחר המועדון" אמר המאמן רביד גזל לקראת המשחק.

על העתיד: "אני סבור שהפועל כפר סבא הוא מועדון חזק, וכפי שהוא נפל בפעמים קודמות ושב לבמה המרכזית, אני בטוח שכך יהיה גם הפעם. לעתים מנפילות קמים חזקים יותר".

שחקני הפועל כפר סבא | ברני ארדוב

מהסגל של גזל ימשיכו כאמור להיעדר מספר שחקני מפתח וביניהם השוער איתמר ישראלי והקשר המושעה בן רייכרט, כך שהמאמן שוב ייאלץ לאלתר מבחינת ההרכב, שלא תורגל באימון המסכם לקראת ההתמודדות. נראה שמקומו של הקפטן עומר פדידה מובטח, כאשר עומר דנינו, שסבל ממתיחה בשריר האחורי, חזר לאימונים חלקיים, אך שוב לא יהיה בסגל.

הרכב משוער: מתן זלמנוביץ', איתי שור, סודיק אטנדה, אביב סולומון, בן חיון, דומנטאס שימקוס, עומר לקאו, רז כהן, פלורנט חסאני, עומר פדידה וקיזיטו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי