אוהדי מכבי חיפה שלחו הודעות לשחקני הפועל ב"ש לפני מכבי ת"א

בכרמל מצפים למשחק הערב ב"טרנר", בתקווה שהחבורה של רוני לוי תצליח לקחת נקודות מהאלופה ולהשאיר פער משמעותי בין שתי הראשונות לקראת משחק העונה בשבוע הבא. וגם: נהוראי יפרח קרוב לחתימה על חוזה חדש

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה מצפים בכיליון עיניים למשחק הערב (שני, 21:00) ב"טרנר" בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב. בכרמל מקווים שהאלופה תמעד פעם נוספת ושהפער ביניהן יישאר על חמש נקודות או יצטמק לארבע בלבד, מרחק שעדיין מותיר את הצדדים במרחק שני משחקים לקראת משחק העונה בבלומפילד ביום ראשון.

כזכור, מכבי חיפה גברה בשבת 1:2 על מכבי פתח תקווה ובמועדון הגדירו את הניצחון כאחד החשובים ביותר העונה, גם לאור הפער שנפתח ממכבי ת"א ובעיקר בשל העובדה שמהמשחק נעדרו שחקני מפתח כמו דולב חזיזה וצ'רון שרי שריצו עונש השעיה בגין צבירת כרטיסים צהובים. גם האוהדים הירוקים מצפים בקוצר רוח למשחק היום, בתקווה שהפועל ב"ש תעשה למכבי ת"א את מה שהיא עשתה להם במחזור הקודם וחלקם אף שלחו הודעות לשחקני הפועל ב"ש ולמאמן רוני לוי בניסיון לתמוך בהם ולדחוף אותם לקראת המשחק.

בנושא אחר, על אף שבמכבי חיפה בשלב זה ממוקדים רק בעונה הנוכחית ובניסיון לזכות באליפות ראשונה מזה עשור, בקבוצה מנהלים מגעים מתקדמים עם הקשר הצעיר נהוראי יפרח, שחקן קבוצת הנוער. יפרח יחגוג בסוף השבוע את יום הולדתו ה-18 והוא נחשב לאחד הכישרונות הגדולים של המועדון, על כן קיבל הצעה לחתום לחמש שנים בחוזה ראשוני שלפיו הוא יזכה למענק לאחר סיום השירות הצבאי.

נהוראי יפרח | מאור אלקסלסי

יפרח משחק בנוער, אולם נמצא תחת מעקב מתמיד של בכר וצוותו וגם שותף במשחק הגביע נגד הפועל אום אל פאחם ובליגה נגד קריית שונה ומכבי פתח תקווה. בחיפה סיפרו כי רוב הפרטים סוכמו והתקווה היא שבקרוב הוא יחתום על חוזה חדש. אגב, בעקבותיו נמצאות גם קבוצות מליגת העל ובעיקר הפועל חדרה והפועל נוף הגליל שישמחו לצרפו בהשאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי