איינבינדר: "היו חרדות". קלינגר שלח מסר חיובי על עתידו

הקשר שהבקיע לראשונה העונה התאכזב מה-2:2 נגד הפועל כפ"ס, ושפך את ליבו על החודשים הקשים שעברו עליו ועל האדומים. קלינגר על המשך דרכו: "נסגור בימים הקרובים". גזל היה מרוצה מהקאמבק

(גודל טקסט)

למרות שאיבדה יתרון של שני שערים ב-2:2 נגד הפועל כפר סבא, תחושת ההקלה בעקבות ההישארות בליגה הייתה ניכרת בקרב אנשי הפועל תל אביב. ניר איינבינדר סיפרו על גודל ההישג ועל התחושות בעקבות המשחק, כשגם מאמן היריבה, רביד גזל, נשמע מרוצה מהקאמבק של נועלת הטבלה.

צפו בתגובות אחרי ה-2:2 בין הפועל ת"א להפועל כפ"ס

ניר קלינגר שיתף על התחושות לאחר המשחק: "אני חושב שבמחצית ראשונה הייתה אנרגיה טובה, תחושת ההקלה (בעקבות ההישארות) הייתה טובה. במחצית השנייה זה כבר היה משחק פינג פונג, היו מצבים לשני הצדדים. לא היה סדר ואז השפעת ההקלה לא הייתה לטובתנו. עדיין, היו לנו מצבים להכריע את המשחק, מצבים שאפשר רק לחלום עליהם".

ריבוי המצבים: "יש הבדל בין להגיע למצבים לבין המצבים שהיו היום. המצבים של דן איינבינדר, רועי זיקרי, ושל שלומי זאולי בחצי ראשון, חלקם בלי שוער. מה אני יכול לעשות".

ניר קלינגר | אודי ציטיאט

שמירת השחקנים במתח לקראת חצי גמר הגביע: "זה לא פשוט אבל עשינו את זה היום. אנחנו בלי אלטמן, אליאס, אופק ביטון ושטקוס. יגאל בקר היה מצוין היום, תמיד כשהוא משחק, הוא טוב. אלה 4-5 שחקנים שאמורים לתת לנו כח בחצי גמר, אבל גם האחרים צריכים לשחק, ומבאס שבמשחק כזה, שאנחנו יכולים להבקיע שלוש או ארבע פעמים, אנחנו מקבלים איזה פנדל טיפשי או החלטה טיפשית בהגנה. זה מבאס אבל יש השפעה להקלה, כשאתה יודע שסימנת "וי" על הירידה שריחפה מעלינו המון חודשים. קשה לחיות בתחושות האלה וכל הכבוד לשחקנים".

עתידו במועדון: "אני בטוח שהכול יהיה בסדר. נסגור את זה בימים הקרובים".

דן איינבינדר כבש לראשונה העונה ואמר: "ההרגשה טובה, אבל מאוד מאוכזב שלא הצלחנו לנצח. ידענו שאנחנו באים בסיטואציה מוזרה. השתחרר הרבה לחץ אחרי חודשים לא קלים עם הרבה מתח, ובאופן אישי קצת חרדות".

ההחטאה בדקה ה-90: "כועס על עצמי מאוד, הייתי צריך לנצח במשחק בשביל הקבוצה, בשביל האוהדים ובשביל יגאל בקר ששיחק טוב וכל הכבוד לו. ניקח את הנקודה. את המטרה שלנו העונה השגנו בגדול, בענק. הבטחנו את ההישארות שלושה מחזורים לסוף, זה היה נראה בגדר חלום, נס, משימה בלתי אפשרית. זה החזיר שמחה ללב."

דן איינבינדר | אודי ציטיאט

העונה הקשה בקריירה: "אין אפילו מילים לתאר מה שעברנו בחצי העונה ההזויה הזו. כל מילה לא תהיה מופרכת. אני מאוד שמח על ההחלטה שקיבלתי לבוא להפועל ת"א. כשבאתי זה היה נראה בלתי אפשרי (שהפועל ת"א תישאר בליגה). אני בדרך כלל מאוד אופטימי ומלא אמונה. כולם פה עשו 3-4 חודשים של פיניש מצוין לליגה הזו".

החרדות שהיו לו: "זה חרדות על כך שכל מה שהשקעתי, כל ההישגים שבאו עם עבודה קשה. תארים, הרבה רגעים טובים וגם כאלה שקצת פחות טובים, שעזרו להתקדם. פחדתי ברגע אחד שיקחו את זה. לא פשוט עבורי והמשפחה שלי. גאה בעצמי ובמשפחה שלי שעברנו את זה. אני קצת מתרגש, שמח שהגעתי להפועל ת"א, משתדל להחזיר להם בכל דקה על המגרש".

המשך דרכו בקבוצה: "מאוד טוב לי פה. יש לי חוזה ובטוח שנמשיך הלאה עם מטרות חדשות. יש לנו עדיין חצי גמר גביע ואנחנו רוצים להתקדם לעבר הגמר".

מנגד, לרביד גזל חשוב שהקבוצה תסיים את העונה בצורה מכובדת: "אני חושב שבסך הכל הייתה הופעה לא רעה, אבל כמו כל השנה, אנחנו לא מספיק טובים בהגנה ומקבלים גולים שטותיים. אין מספיק איכות בהתקפה למרות שכבשנו פעמיים. בדקות מסוימות נראינו טוב, השתתפו שחקנים צעירים מהנוער. מקווה ובטוח שעתיד המועדון יהיה יותר טוב".

רביד גזל | אודי ציטיאט

השחקנים היו בהלם בהתחלה: "זה באמת קשה להחזיק את הקבוצה בחיים אבל אנחנו ספורטאים וצריכים לשחק עד הסוף. מאחורינו עומד קהל ומועדון. צריכים להיות מחויבים עד הסוף".

שינויים בעונה הבאה: "אני מקווה שהקבוצה תהיה שונה בתוצאות – קבוצה מנצחת ופחות מפסידה, אבל יש עוד הרבה זמן עד שהעונה הבאה תתחיל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי