ואן לוון: "יכול לקחת רק את הנקודה". כהן: "כולם רוצים להרוס לנו"

מאמן מכבי ת"א לאחר ה-1:1 בב"ש: "זה לא עניין של לחץ, לא שיחקנו את המשחק שלנו, המשחק מול חיפה יכול לתקן הכל". שחקן ההתקפה שחזר לכבוש: "אני חושב שאנחנו עדיין הכי טובים, צריך להוכיח את זה במגרש"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שוב לא עמדה בלחץ. שישה ימים לפני משחק העונה הצהובים מעדו במשחק נוסף אצל הפועל באר שבע ונפרדו בתיקו 1:1. האלופה דווקא כבשה ראשונה הודות לפנדל מדויק של יונתן כהן, אך לא הצליחה להגיב לשער השוויון המרהיב של קבהא וכתוצאה מכך השלימה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון והפער ממכבי חיפה גדל לארבע נקודות.

ואן לוון אמר לאחר המשחק: "אנחנו לא שחקנו את המשחק שלנו, לא היה לנו הרבה הזדמנויות לעשות את זה. הדבר היחיד שאנחנו יכולים לקחת מהשחק הזה זה נקודה אחת, יש לנו משחק בשבוע הבא שיכול לתקן הכל. זה עניין של לחץ? לדעתי זה לא עניין של לחץ, אני חושב שפשוט לא שיחקנו את המשחק שלנו היום, ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד. המאבק על התואר לא גמור, ונעשה כל מה שאנחנו יכולים עד לסיום העונה".

יונתן כהן הוסיף: "אנחנו כרגע במצב יחסית סביר, זה פער של שני משחקים אני לא חושב שזה נגמר, אבל צריך להרים את היכולת כי אין משחקים קלים וכולם רוצים להרוס לנו. למה זה? כי אנחנו מכבי תל אביב. אני לא מתייחס ליריבה, ככה זה כל הליגה, רוצים להרוס להכי טובה. כרגע מכבי חיפה ראשונה, אבל אנחנו זכינו שנתיים באליפות ואני חושב שאנחנו הכי טובים. אני מקווה שנוכיח את זה על המגרש".

החזרה הפציעה: "אין ספק שהיה לי קשה לחזור מהפציעה. אני חושב שהחברה הסתדרו יפה בלעדי, אבל עכשיו אני בריא ואתן הכל כדי לעזור לקבוצה כדי לזכות באליפות".

יונתן כהן, אלטון אקולטסה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי