בב"ש טוענים: בן חיים השמיע הערה גזענית כלפי קבהא והקניט את ההנהלה

בבירת הנגב עדיין לא נרגעו מהמהומה במחצית ובעיקר משחקן הכנף, שלטענתם נכנס לחדר ההלבשה וצעק: "אתם שוטרים, כולכם שוטרים". רוני לוי סיכם את התיקו: "מכבי ת"א יותר עוצמתית ממכבי חיפה, שיותר מוכשרת"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מצליחה להוות גורם משמעותי במאבק האליפות. במחזור הקודם היא לקחה נקודות ממכבי חיפה, והערב (שני) היא נפרדה ב-1:1 ממכבי תל אביב ומנעה ממנה לצמק את הפער מהירוקים שבפסגה לשתי נקודות. בכלל, נראה שהקבוצה מבירת הנגב משתפרת לאחרונה ואפשר לראות סימנים אופטימיים ראשונים לקראת העונה הבאה.

אך מעבר לנקודה בבירת הנגב מתעסקים בתגרה שפרצה בין השחקנים לאחר השריקה להפסקה. המהומה החלה כאשר מרואן קבהא טען בפני לואיס הרננדס כי הוא בעט כדור על שגיב יחזקאל. הבלם זעם וסינן מספר מילים כשטל בן חיים, שזעם כי ז'וסואה איים לפגוע בו עם כדור, התערב. בבאר שבע טוענים כי במחצית פנה בן חיים שוב לקבהא וסינן לעברו מספר קללות מכוערות. בדוח עצמו שייכתב על ידי אוראל גרינפלד יכתוב גם המשקיף יגאל פריד את מה שראה, כולל המעורבים באירוע.

הדוח צפוי להיות חמור ויכיל את כל המעורבים בתגרה. תובע ההתאחדות אמור להחליט לכל המאוחר עד יום רביעי באילו סעיפים יעמדו הקבוצות, או שחקנים ספציפיים, לדין. בבאר שבע מקווים שלאור העובדה שבן חיים נקלט בעדשות המצלמה כשהוא מקלל את קבהא, המועדון ימנע מעמידה לדין. יחד עם זאת, גורמים באיגוד העריכו ששני המועדונים יבקרו באולמות בתי הדין בקרוב.

שחקני הפועל באר שבע | לירון מולדובן

במועדון טוענים כי בן חיים השמיע הערה גזענית כלפי קבהא, אך במכבי תל אביב הכחישו זאת והנושא ייבדק. בנוסף, בבאר שבע נאמר: בן חיים הקניט את חברי ההנהלה שלנו. לטענתם, השחקן נכנס למתחם חדר ההלבשה וצעק: "אתם שוטרים, כולכם שוטרים".

המאמן, רוני לוי, התייחס בסיום המשחק לשיפור של חניכיו: "הדברים נראים הרבה יותר טוב ממה שנראו בהתחלה. זה לא תירוצים, זו עובדה – היו לנו כמעט 10 שחקנים שלא שיחקנו פרקי זמן ארוכים. היו המון חוסרים ובשבועות האחרונים מתגבש לנו הרכב מסוים. השחקנים עובדים טוב מאוד, זה נראה הרבה יותר טוב, אבל עדיין אנחנו מצפים ליותר".

מי לדעתו טובה יותר, מכבי ת"א או מכבי חיפה: "אני חושב ששתי הקבוצות חזקות מאוד טובות מאוד. לכל קבוצה יש את הסגנון שלה. אם שואלים אותי, מכבי ת"א יותר עוצמתית ומכבי חיפה יותר מוכשרת. לכל אחת יש את האיכויות שלה. היו בהיסטוריה אלופות גם כאלה וגם כאלה".

יונתן כהן, אלטון אקולטסה | לירון מולדובן

האם ב"ש יכולה בעונה הבאה להוות גורם משמעתי במאבק האליפות: "זו בהחלט השאיפה. מוקדם לדבר על השנה הבאה. יש פה שלד מספיק טוב, רצון גדול וקהל נפלא. בהחלט אפשר לבנות כאן קבוצה שתתמודד חזק מאוד".

איך אפשר להרגיע את ז'וסואה: "בוא נתחיל מזה שהאהבה שלו והתשוקה שלו לכדורגל היא מדהימה. הוא מתאמן טוב ורוצה לנצח. לפעמים הוא קצת חם מזג. הרבה קבוצות מחפשות אותו ומקניטות אותו כדי לחמם אותו עוד לפני שמתחיל המשחק. בארץ אנחנו צריכים לשמור על שחקנים כאלה מוכשרים ואיכותיים כדי ליהנות ממגע קסם כמו שיש לו. קל לאמן אותו. יש לו רצון שהקבוצה תהיה טובה, יש לו התלהבות. לפעמים צריך קצת לתת לו יחס אישי, אבל זה לא משהו חריג בינתיים בשבילי".

ז'וסואה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי