למדה לקח? לנתניה אין אופציה להאריך את חוזהו של אטוולד

אחרי מימוש האופציה על המאמן, במועדון רצו להימנע ממתיחות בין הצדדים גם בקיץ הבא. המנכ"ל לספורט1: "חשבנו שזו העת הנכונה לסיים את הסאגה. לי ולשחקנים היה ברור שריימונד צריך להמשיך"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר שבועות של אי ודאות, מכבי נתניה הודיעה אתמול כי ריימונד אטוולד ימשיך לשמש בתפקיד מאמן הקבוצה גם בעונת המשחקים הבאה. כפי שפרסמנו כאן לראשונה לפני כשבועיים, לאחר העיכוב בעניין, הושגה הסכמה בין הבעלים אייל סגל למנכ"ל ניב גולדשטיין, כי ההולנדי, שהוביל את הקבוצה לעונה יפה בה היא כמעט והשתחלה לפלייאוף העליון, יעמוד על הקווים גם בעונה הבאה.

יש לציין שבחוזהו החדש של אטוולד וכלקחים מהחוזה האחרון, אין אופציה בלעדית לקבוצה להארכת החוזה בעונה נוספת. אם שני הצדדים יהיו מרוצים, בתום העונה הם יישבו על חוזה חדש. בנתניה רצו להימנע מסאגה זהה לעונה האחרונה, בה כל עוד לא מימשו את האופציה, הייתה מעין מתיחות בין הצדדים.

"אנחנו לא רואים את מימוש האופציה כהתמהמהות. דובר מהיום הראשון על הסכם לעונת משחקים אחת ואופציה לעונה נוספת שצריכה להימסר עד ליום 15.5.21", התייחס המנכ"ל ניב גולדשטיין להודעת הארכת ההסכם של ההולנדי בשיחה עם ספורט1.

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

"יש משמעות לתאריך הנ"ל, שכן היו לנו מטרות ויעדים העונה. ברגע שלא הצלחנו להגיע לפלייאוף העליון, החלטנו שהמטרה הבאה הינה מקום ראשון בפלייאוף התחתון. כעת, משאנחנו פסע מהגשמת המטרה "החדשה" ואנחנו כעשרה ימים לפני מועד פקיעת האופציה, חשבנו שזו העת הנכונה לסיים את הסאגה", הוסיף המנכ"ל.

על אי הוודאות בשבועות האחרונים: "הכותרות מדי בוקר בתקשורת לא הוסיפו נחת לאיש מהצדדים ולכן רצינו לסיים את כל הנקודות המשפטיות שנותרו פתוחות ולחתור לחתימה כדי להתכונן במלוא המרץ לעונה הבאה".

עבודתו של אטוולד העונה: "למה בחרנו להמשיך עם ריימונד? אני חושב שמי שחי את המועדון ביום יום מבין שהדברים מדברים בעד עצמם. לי ולשחקנים היה ברור שהוא צריך להמשיך. מבחינתי, הוא ענה על כל מה שציפיתי ממנו למעט השאיפה שלי ושלו להגיע לפלייאוף העליון, שאותה נצטרך להגשים בעונה הבאה. שכן, היעדר שיפור ביכולת על המגרש, התוצאות והמיקום הסופי בסיום העונה ייחשבו לכישלון בעיני אייל והקהל ועל כן נעשה הכול כדי להצליח ובגדול".

שחקני מכבי נתניה חוגגים | ברני ארדוב

המטרות לעונה הבאה: "המטרות כאמור הן חיבור הקהל לקבוצה, שיפור הסגל, שיפור היכולת, כניסה לפלייאוף העליון והגעה לשלבים גבוהים יותר בגביע המדינה מתוך שאיפה להתמודד עד הסוף בעזרת השם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי