פרסום ראשון: הפועל חדרה פועלת לצירוף הופמייסטר

הקבוצה מהשרון גיששה לגבי צירופו של הקשר בן ה-20, שיסיים בתום העונה את חוזהו בהפועל קריית שמונה. השחקן מכוון לחו"ל, אך לא פוסל את האפשרות לשחק תחת קורצקי. וגם: לבקוביץ' על סף חתימה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי שהבטיחה את הישארותה בליגת העל, הפועל חדרה ממשיכה לעבוד על בניית הסגל לעונה הבאה. לספורט1 נודע היום (שלישי) כי הקבוצה מהשרון גיששה לגבי צירופו של יואב הופמייסטר, קשרה המצטיין של קריית שמונה, שיסיים בתום העונה את חוזהו ויהפוך לשחקן חופשי.

בשלב זה, כך נודע לספורט1, הקשר בן ה-20 מכוון לחו"ל ונציגיו מחפשים לו קבוצה. אם זה לא ייצא לפועל, בסביבתו לא פוסלים את חדרה. כזכור, בקיץ שעבר הוא כמעט חתם בלאסק לינץ האוסטרית, אלא שהעסקה לא צלחה והופמייסטר מצא את עצמו בק"ש, אצלה הפך לשחקן הרכב.

במקביל, בחדרה ממשיכים בשיחות עם שחקני הסגל הקיים לגבי הארכת חוזיהם. לאחר ההודעה על המשך דרכו של שובל גוזלן, ביממה הקרובה צפוי להצטרף אליו גם השוער רובי לבקוביץ', שקיבל הצעה לחתום לשלוש שנים. בנוסף, במועדון הציעו גם לבלם עידו לוי חוזה לעונה נוספת.

רובי לבקוביץ' | אריאל שלום

בנושא אחר: במהלך היום צפויה להיערך "סולחה" בין נציגי קבוצת הנוער של הפועל חדרה לזו של הפועל ראשון לציון וזאת בעקבות התגרה האלימה שהתרחשה בסיום המשחק בשבת. כזכור, תובע ההתאחדות לכדרוגל, ניר רשף, החליט להעמיד לדין שחקנים ואנשי צוות משתי הקבוצות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי