קבהא שקל לא לעלות למחצית השנייה. בן חיים התעמת עם ההנהלה

בב"ש זועמים על חלוץ מכבי ת"א: "היו צעקות במשך דקות בהפסקה". קבהא ורוני לוי סחטו מחמאות, במועדון מרגישים: "עם חיזוק נכון בקיץ, נאיים על כל התארים". הערכה: לפחות אחד מבין כנעאן וגורדנה יגיע

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ערב המשחק מול מכבי תל אביב, אליניב ברדה דאג להזכיר לשחקנים שוב ושוב את גודל השעה. זאת הייתה ההזדמנות הכמעט אחרונה של הפועל באר שבע להשיג משהו מהעונה הזאת. במרחק של ארבע נקודות מהמקום הרביעי (ושלוש בלבד אחרי המשחק אתמול), לבאר שבע יש עוד מפגש מסקרן מול אשדוד במחזור הבא והזדמנות "להידבק" למכבי פתח תקוה.

המודל של רוני לוי היה המשחק מול מכבי חיפה, אבל הוא ידע שהפעם המשימה קשה בהרבה. מכבי תל אביב יודעת שמעידה עשויה להוביל לאובדן האליפות. בדיעבד, בבאר שבע היו מרוצים מהמחצית הראשונה. רוני לוי הרגיש שהשחקנים נלחמו והאירועים במחצית רק מחזקים זאת. "הייתה אווירה שאנחנו עולים למחצית השניה ומנצחים אותם", אמר אחד השחקנים הלילה. "האווירה הייתה מאוד מתוחה ומספיק שטל בן חיים זרק כמה מילים למרואן קבהא והבלאגן התחיל. מצד אחד טוב שזה לא התפתח ומשכו בזמן את אלטון אקולטסה וחאתם עבד אלחמיד לאחור כי אם היה מה שקרה בדרבי החיפאי היינו משלמים מחיר כבד וזה היה נופל גם על ז'וסואה, כי הוא לא היה יושב בשקט. מצד שני, המעשה של בן חיים היה מכוער. הוא חייב להתנצל בפני קבהא על הקללות, זה היה מוגזם. מרואן ענה לו בשער אדיר". האירועים יצוינו בדוח השיפוט וייתכן ששני המועדונים יעמדו לדין על האיחור בירידה לחדר ההלבשה והמהומות שהתפתחו בדרך לשם.

במועדון גוננו על קבהא וטענו כי לרגעים מסוימים הוא "שקל לא לעלות למחצית השניה בגלל הקללות וההערות שספג", אך חזר בו. קבהא עלה למחצית השניה אחרי ששחקנים בקבוצה שוחחו איתו על התקרית עם בן חיים. רק לפני כשבועיים, במשחק מול מכבי פתח תקוה, קבהא התקשה לבעוט לשער בטענה שהכדור מנופח מדי וקופץ על הדשא. אתמול, הוא כבש שער נדיר וזכה לשבחים בסיום. "משחק נהדר שלו", אמרו בבאר שבע. "השער הוא פרס על עבודה קשה". במועדון סיפרו אתמול כי במשך דקות ארוכות התנהלו צעקות בין בן חיים לאנשי המועדון ליד חדר ההלבשה. בן חיים, כך טוענים שם, צעק לחברי ההנהלה "שוטרים, כולכם שוטרים" ובמשך דקות ארוכות אנשי המועדון ניסו להרגיע אותו, בהתערבות לואי טאהא ומנהל הקבוצה אביתר אילוז.

מרואן קבהא | לירון מולדובן‎

לוי זכה לשבחים על ניהול המשחק שלו. בבאר שבע אמרו כי "זה הכדורגל שאלונה רוצה לראות, עם מלחמה ונחישות ושחקנים שלא מפסיקים לרוץ על הדשא. אמנם לא ניצחנו בפלייאוף, אבל שני המשחקים האחרונים מוכיחים שבעונה הבאה אפשר לאיים על כל התארים עם חיזוק נכון, אנחנו לא נופלים מהן", אמרו.

גם אם לא יודו בכך, באר שבע עמוק בהכנות לעונה הבאה. נכון, רוב המשאים ומתנים עדיין לא התקדמו, אבל דרך הפניות לסוכנים ניתן לחמוד שברקת מכינה את הקרקע לעונה הבאה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, בבאר שבע גיבשו רשימת רכש שכוללת את אופיר מרציאנו, רועי גורדנה, קני סייף וחמודי כנעאן. בנוסף, גם בירם כיאל הוזכר לאחרונה אך ההערכה היא שיעדיף להישאר עם משפחתו בצפון, אלא אם ברקת תשלם סכומים גבוהים בהרבה מחוזהו הנוכחי וגם פיצוי לסכנין. בבאר שבע אישרו כי כל השמות הללו עלו, אבל טרם הגיעו לסיכום כלשהו. לגבי שחקני אשדוד, הכל נעשה בתיאום עם ג'קי בן זקן כך שברקת לא תגיע לסיכום עם גורדנה בלי להבין שבעלי אשדוד ויתר עליו. עם קני סייף הדברים פשוטים יותר. בבאר שבע הבהירו לדודו דהאן, סוכנו, כי עסקה כזאת תהיה רלוונטית רק אם הקשר יגיע בחינם והנושא בבדיקה.

פארליי רוסה שיחק אתמול. הפור עדיין לא נפל סופית אבל הנטייה היא להשתחרר מהחוזה שלו. מרסלו מלי וג'ונתן אגודלו עם רגל וחצי מחוץ למועדון למרות שלקחו חלק במשחק. במועדון ציינו בסיום את האווירה ביציעים. אחרי השער הראשון, חזרו האוהדים לשירים שאפיינו את עונות האליפות ונקטעו עם הקורונה. בעונה הבאה, סבורים ביציע, באר שבע תיאבק מחדש על כל התארים. אתמול, בסיום המשחק, השחקנים נותרו דקות ארוכות על כר הדשא כדי להודות לקהל. קריאות "יאללה, הביתה" ליוו את שחקני מכבי תל אביב שפסעו לחדר ההלבשה. בעונה הבאה, כך מקווים בטרנר, המגרש הביתי יחזור להיות אותו המבצר מעונות האליפות.

אוהדי הפועל באר שבע | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי