דן מורי מועמד להצטרף לבני סכנין, שנפרדה מדיין קלי

לספורט1 נודע כי הקבוצה מהמגזר מחפשת בלם בכיר ושמו של השחקן שיסיים את חוזהו בבני יהודה עלה. גם חבשי בין המועמדים. החלוץ שוחרר לאחר חצי עונה מאכזבת

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי שהבטיחו באופן רשמי את הישארותם בליגת העל, בבני סכנין עובדים על בנית הסגל לקראת העונה הבאה ומחפשים בלם בכיר שיחזק את מרכז ההגנה של המאמן שרון מימר. בינתיים, לספורט1 נודע כי שניים מהשמות שעלו הם של דן מורי מבני יהודה ועאיד חבשי ממכבי חיפה.

כפי שפורסם בספורט1, חבשי צפוי לעזוב בקיץ את מכבי חיפה. הבלם רשם העונה עשר הופעות ליגה בלבד, כשרק שתיים מהן ב-2021. חבשי שיחגוג בשבוע הבא 26 מכוון בשלב זה לחו"ל, אך אם הדבר לא יסתדר סכנין עשויה להיות אופציה רלוונטית עבורו. בנוגע למורי, הבלם בן ה-32 יסיים בקיץ את חוזהו בבני יהודה, שנשרה בסוף השבוע באופן רשמי לליגה הלאומית. בשכונה מתכננים להציע לשחקן המוערך להמשיך את ההתקשרות, אך אם הוא יחליט שלא להישאר, סכנין תיכנס לתמונה ותפעל על מנת לצרפו.

אחרי ההפסד לחדרה, בסכנין רוצים לסיים את העונה בטעם טוב ומקווים להשיג ניצחון בטדי מול בית"ר ירושלים (שבת החל מ-20:25, ישיר בספורט1). הקבוצה מהמגזר תיאלץ להסתדר ללא בירם כיאל שמחלים מקרע במפשעה וכן בלי החלוץ דיין קלי, ששוחרר מהקבוצה לאחר חצי עונה מאכזבת. כידוע, שאר הזרים, למעט הבלם לוקאס ספנדלהופר האוסטרי, צפויים גם הם לעזוב.

עאיד חבשי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי