טאהא נותח, הצטווה למנוחה מוחלטת של שבועיים

בלם ב"ש לא צפוי לחזור העונה. במועדון מזהים: מדיניות הרכש של ברקת מזכירה את עונות האליפות. הקיץ הנוכחי אמור להיות סוער, כשהבעלים מתכננת לא מעט הפתעות. התקציב יעלה, חנין מונה לעוזר של מליקסון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תפגוש רק ביום שני את אשדוד (החל מ-20:15, ישיר בספורט4), אבל בקבוצה כבר מגבירים את ההכנות לקראת המשחק. אלטון אקולטסה ייעדר, אבל היריבה מהדרום תחסר מספר שחקני מפתח ותעלה בהרכב משני.

בינתיים, במועדון מזהים מגמה אצל הבעלים אלונה ברקת. במועדון טוענים כי ההכנה לקיץ מזכירה את זאת של ימי ברק בכר. "לא זכור עוד קיץ שבו בשלב מוקדם כל כך גיבשו רשימת שחקנים והחלו לדבר עם סוכנים על רכש, אלונה מכוונת גבוה בעונה הבאה", אמרו במועדון.

כך למשל, במועדון סימנו את דור מיכה ואופיר מרציאנו בשלב מוקדם יחסית. פגישה עם דודו דהאן נערכה על מנת לבחון מספר מועמדים כמו חמודי כנעאן וקני סייף ובמועדון גיששו גם מול אשדוד לגבי שחקנים כמו רועי גורדנה. ברקת מתכוונת להגדיל את התקציב בעונה הבאה. באר שבע העמידה בתחילת העונה תקציב שכר שחקנים של 23 מיליון שקל, שגדל בינואר. כאמור, בעונה הבאה הוא יגדל משמעותית.

דור מיכה | הפייסבוק הרשמי של אנורתוסיס

בשל כאבים חדים בבטן התחתונה שהופיעו בפתאומיות, לואי טאהא נבדק בבית החולים סורוקה ואובחן בקע אשר הצריך התערבות ניתוחית. מהלך ההתערבות היה תקין. טאהא שוחרר לביתו וימשיך במעקב של הצוות הרפואי בקבוצה. יחד עם זאת, הוא לא יהיה בסגל למשחק הקרוב מאחר והצטווה למנוחה מוחלטת של שבועיים וכנראה שגמר את העונה. איתן רצון יחליף אותו. טאהא השתחרר הבוקר מבית החולים והוא חש בטוב. בשבועות הקרובים צפויה להודיע באר שבע על הארכת חוזהו בעונה נוספת.

עמית ביטון ישוב היום ארצה לאחר שסיים את ההתרשמות בקורטרייק הבלגית בשל מתיחה בשרירי הבטן התחתונה. ביטון עדיין לא ויתר על החלום האירופי.

בנושא אחר, שמוליק חנין מונה לעוזר המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, מאור מליקסון. בנוסף, חנין יהיה אמון על פרויקט המצוינות של המחלקה. הוא ניהל בעבר את מחלקות הנוער של מכבי חיפה, הפועל תל אביב וקבוצות נוספות. חנין אמר: "אני שמח להצטרף למועדון. מצפה לנו עבודה רבה ואתגרים שביחד עם מאור מליקסון נתפתח ונצמח מהם".

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, מאור מליקסון, אמר: "אני מברך את שמוליק על הצטרפותו למחלקה. אני סמוך ובטוח שניסיונו העשיר במחלקות הנוער השונות והדורות שגידל יתרמו לנו רבות ואני מאחל לו הצלחה רבה".

מאור מליקסון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי