מוחמד הוצע ללודוגורץ. בבית"ר חוששים למכור במחירי הפסד

במועדון מבינים כי תקופת פוסט הקורונה תקשה על החזר ההשקעה. בעקבות רכבת המאמנים: חוגג שוקל מינוי מאמן לשנתיים, שתיצור יציבות. שמו של דור אלו עלה

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים יגבשו במהלך הימים הקרובים ועד תום העונה את תכניות התקציב והרכש בעונה הבאה. ההערכה היא שהתקציב הכולל ייחתך בכמעט מחצית לעומת העונה שעברה, אז עמד התקציב על 80 מיליון שקל והקבוצה סיימה במקום השלישי. הירידה החדשה בתקציב העונה נבעה מקיצוץ בשכר, אולם חלק מהשחקנים טוענים כי לא יסכימו שוב לקיצוץ ונראה כי לבית"ר צפויה עבודה רבה בקיץ בנוגע לשחרור שחקנים כמו אורן ביטון ואולי גם שי קונסטנטין. שמו של דור אלו עלה בימים האחרונים במועדון, אך בבית"ר ביקשו להמתין למינוי המאמן, מה גם שסוכנו שלומי בן עזרא הבהיר כי הוא בודק אופציות נוספות בחו"ל.

סוכן השחקנים דודו דהאן מנסה ליצור עסקה סביב ירדן שועה, אבל בינתיים אין הצעות גבוהות על החלוץ. בבית"ר מבינים כי לא יוכלו לדרוש עליו את מחיר הקניה עם המספרים שרשם העונה, 1.4 מיליון יורו, ולכן לוקחים בחשבון שאם תגיע הצעה הם יצטרכו למכור אותו במחיר הפסד. המדיניות של חוגג בעניין ברורה: הוא מאמין ששועה עוד יפרע שטרות בעונה הבאה ולכן לא מתכוון לקבל כל הצעה.

בעניין עלי מוחמד, השחקן זכה לאחרונה להתעניינות מלודוגורץ הבולגרית, אליה הוצע, לאחר שזו כבר קלטה מספר שחקנים ישראלים לשורותיה. יחד עם זאת, בית"ר טרם קיבלה הצעה רשמית ושם חוששים למכור במחיר הפסד. חוגג שילם מיליון וחצי דולר למכבי נתניה תמורת הקשר ונראה כי הצעה מאלופת בולגריה, או מכל קבוצה אחרת שתתעניין בו, לא תעלה על מיליון יורו. "המכירה בתקופת פוסט קורונה לא פשוטה", אמר השבוע סוכן שחקנים בכיר בהתייחס למעברי שחקנים בקיץ. "קבוצות קנו לפני הקורונה שחקנים במחירים גבוהים מאוד, הם יצטרכו לקחת בחשבון שאם הן רוצות למכור, זה יהיה במחיר נמוך יותר. יש קבוצות שמסרבות ומאמינות שבעוד שנה או שנתיים המצב יהיה אחרת. אבל מי יודע מה יהיה? יש פציעות בדרך ולא פשוט למכור שחקנים, בטח כאלה שלא מספקים מספרים".

עמית זנטי, עלי מוחמד | דני מרון

משה חוגג טוען שהוא מעוניין במאמן זר אבל בסביבתו יש מי שמנסה לשכנע אותו להחתים מאמן ישראלי, בטענה שלא בטוח שמנטליות של מאמן זר היא דבר שיעבוד בבית"ר. במועדון חוששים מאוד שעוד עונה תלך לאיבוד ובמקרה כזה היא תבסס את מעמדת כקבוצת פלייאוף תחתון. "אין שום סרט שמה שהיה העונה יחזור", אמרו בבית"ר. "מושיקו מכוון גבוה, הוא רוצה להביא לכאן שחקנים מוכחים והמאמן הבא ימונה רק מתוך אמונה מלאה במה שהוא עושה. הוא יביא איתו לא רק צוות, אלא גם שחקנים שהוא יודע שיתאימו לשיטה".

מצד שני, בסביבתו של חוגג דיברו לאחר מינוי דראפיץ' וברדה על החתמה לטווח ארוך. הפרידה מרוני לוי, אמרו אז, לא עשתה טוב למועדון מבחינה תדמיתית בגלל המסורת שנוצרה בעניין פיטורי מאמנים. כעת, חוגג יצטרך לקבל החלטה מושכלת ושוקל אפשרות למנות את המאמן הבא לשנתיים.

היום אמורה להתקבל ההחלטה בעניין הסעד הזמני שהגישו חברי "לה פמיליה" לבית המשפט, בבקשה להכניסם למשחק מול בני סכנין מחר (שבת החל מ-20:25, ספורט1). יוסי מזרחי יערוך שינויים רבים בהרכב וישלב צעירים. אלירן עטר לא יהיה בסגל בגין פציעה. עידן ורד אמור לחתום לשנתיים ונראה כי המהלך יתבצע עוד לפני סיום העונה.

עידן ורד | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי