בית"ר הודיעה שעטר לא כשיר, מקורבי החלוץ: "יכול להיות בסגל"

שוב, מלחמת גרסאות בין המועדון לשחקו לפני סכנין בשבת (20:25, ספורט1). גם אוחנה, עדי, פלייטר וזרגרי לא בסגל. וגם: חצי שנה ו-100 מטר ממשפחת חוגג -העונש של האוהד שאיים ברשתות. מקלל בתו עוכב לחקירה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שישי) כי חבר ארגון 'לה פמיליה' אשר איים על הבעלים משה חוגג ומשפחתו ברשתות החברתיות במהלך השבועות האחרונים, והודה בכך, הורחק על ידי בית המשפט לחצי שנה מהמגרשים וספג גם הרחקה של 100 מטרים ממשה חוגג וממשפחתו.

בנוסף, חבר ארגון לה פמיליה אחר שקילל את בתו בת ה-4 של הבעלים עוכב לחקירה והעביר את הלילה בבית מעצר. בית"ר ירושלים מסרה בתגובה: "אנו מודים למשטרת ישראל על ההירתמות למאבק החשוב הזה. אלו הם צעדים ראשונים במאבק להפוך את מגרשי הכדורגל למקום נעים לילדים ומשפחות. תביעות אזרחיות יוגשו בהקדם".

בתוך כך, בית"ר ירושלים תארח מחר (שבת) את בני סכנין (החל מ-20:25, ישיר בספורט1) ותקווה לקטוע רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון. המועדון פרסם את הסגל, ואלירן עטר נותר מחוצה לו לאחר שלא התאמן באופן סדיר במהלך השבוע, אך שוב יש מלחמת גרסאות בין השחקן לבין הקבוצה. כפי שפורסם במהלך הימים האחרונים בספורט1, שחקנים בקבוצה טענו כי אלירן עטר יושב על הספסל למרות שהוא כשיר לשחק. גורם בסביבתו של החלוץ אמר: "לפתוח או לא זו החלטה של מאמן, בסגל הוא בטוח יכול להיות". בבית"ר ירושלים טענו היום כי השחקן לא כשיר למשחק ושלא מדובר בהחלטה מקצועית.

אוהדי בית"ר ירושלים | אודי ציטיאט

יוסי מזרחי לא תרגל הרכב לקראת המשחק, אך הבשורה המעודדת היא חזרתו של איתמר ניצן אל בין הקורות. כזכור, תמיר עדי וחלאופילו פלייטר גמרו את העונה ואביאל זרגרי עדיין בטירונות, כך שלקבוצה יהיה סגל חסר מאוד לקראת המשחק. גם מיכאל אוחנה הפצוע ייעדר, אך הוא עשוי לקחת חלק במחזור סיום העונה נגד הפועל חדרה.

מזרחי נשאל על הסגל למשחק ואמר: "השאלה היא מה רצוי ומה מצוי, אין הרבה במצוי. יש סגל קצר מאוד של שחקנים, אבל צריך לפחות לגמור את העונה הזאת בטעם טוב בפה. אני מקווה שנדע לעשות את זה, למרות אווירת סוף העונה ולמרות שכולם רוצים לצאת לחופשות שלהם, אני מקווה שהם יבואו וישחקו על הכבוד של המועדון והכבוד שלהם".

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין (סנטיאגו אוקמפוס), אוראל דגני, אור זהבי, אורי מגבו, אופיר קריאף, עלי מוחמד, עידן ורד, מתאוסיניו, מרקו יאנקוביץ', ירדן שועה.

אלירן עטר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי