בנתניה לא אופטימיים לגבי הישארותו של בנדה, התקציב יגדל בעונה הבאה

פסימיות במועדון בנוגע לקשר, שעלות האופציה עליו גבוהה וארסנל טולה לא צפויה להשאילו לעונה נוספת. הבעלים אייל סגל מתכוון להרחיב את המעורבות וההשקעה לאור התוצאות העונה. וגם: המסר של קניקובסקי לסביבתו

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה רצו מאוד לנצח אתמול (ראשון) בפעם הראשונה העונה את הפועל חדרה ובעיקר להבטיח את המקום השביעי, אלא שלמרות משחק התקפי לא רע, היהלומים ספגו בעקבות שתי טעויות בהגנה ויקוו לשמור על ראשות הפלייאוף התחתון במחזור הסיום מול הפועל חיפה. הבעלים לשעבר, דניאל יאמר, לא הגיע לבסוף למשחק, כאשר בנתניה התעדכנו כי "צצו לו סיבות אישיות". במועדון ציינו כי היו רוצים לארח אותו בשבת, אך נודע להם כי הוא עתיד לחזור לגרמניה באותו יום ועל כן לא יוכל להגיע למשחק.

מי שבלט לטובה היה הקשר לאמק בנדה, שהראה שוב שעל אף החטאות מסמרות שיער לאורך העונה, קיים בו פוטנציאל גדול והוא גם התכבד בשער השוויון של קבוצתו. כפי שנכתב כאן, בנתניה מנסים להשאיר את הזמבי גם בעונה הבאה, אך מדובר במשימה קשה לאור עלות גבוהה של האופציה שהיהלומים יצטרכו לממש כדי להחתימו על חוזה ארוך טווח. נכון לרגע זה, בנתניה לא אופטימיים לגבי האפשרות שקבוצת האם שלו, ארסנל טולה, תסכים להשאילו לעונה נוספת, אך ינסו לבדוק מתווים אחרים.

בנוגע לגבי קניקובסקי הבהירו בנתניה כי לא קיבלו מסרים מהשחקן ומסוכנו כי הוא ירצה לשחק בקבוצה גדולה בארץ, או לחילופין לחתום על הארכת חוזה, כאשר השחקן ממשיך לטעון בפני סביבתו כי החלום הגדול שלו הוא לשחק בחו"ל וזו המטרה הראשונה אליה הוא מכוון בקיץ.

קניקובסקי. חולם לצאת לחו"ל | שלומי גבאי

בכל אופן, ללא קשר לסכום שיתקבל ממכירת קניקובסקי בקיץ, הבעלים אייל סגל, מתכוון להיות יותר מעורב בעונה הבאה ולהגדיל במידה מסוימת את התקציב. לאחר שראו בקרב היהלומים כי גם בתקציב דל הם הצליחו להתמודד על מקום בפלייאוף העליון לאורך כל העונה, הדבר יצר תיאבון וזו המטרה שתוצב כמובן בעונה הבאה.

"אני חושב שאנחנו משחקים כדורגל טוב, כדורגל חיובי. פגשנו קבוצה די חזקה שבאה במומנטום מצוין. ניסינו לנצח את המשחק וראו את זה גם כשהיה 2:2. תקפנו עם המון שחקנים, השארנו יחסית הגנה דלילה. בסופו של דבר, ב-1:2 היינו חייבים לגמור את המשחק ולא עשינו את זה, ואז קיבלנו גול", סיכם בסיום הקפטן אלמוג כהן, שעבורו היה זה המשחק האחרון העונה כיוון שכבמחזור האחרון הוא ייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי