בנתניה ינסו להשאיר את לאמק בנדה, קוואן פרייטר יעזוב

לאחר הניצחון על כפ"ס, תמונת הזרים מתחילה להתבהר. השבוע הקרוב יהיה קריטי לגבי סוגיית המשך דרכו של ריימונד אטוולד, לו מפרגנים בקבוצה. וגם: המשך דרכו של ואן דר קאפ והקשר לנס ציונה בכדורסל

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה במכבי נתניה לאחר הניצחון 0:1 אמש (שבת) על הפועל כפר סבא, אשר ביסס את הקבוצה במקום השביעי למחזור נוסף. היהלומים לא הציגו משחק ענק, אך שוב שמרו על שער נקי.

בהיעדרם של לא מעט שחקנים בסגל, נתניה הצליחה לגבור על הקבוצה החלשה בליגה, כאשר בשורות הצהובים-שחורים כבר לוטשים עיניים לקראת ההכרעה הסופית בנוגע להישארותו של המאמן ריימונד אטוולד.

כפי שפרסמנו השבוע, הבעלים אייל סגל התרכך בנוגע לסוגיית השארתו ובמהלך השבוע הקרוב, הציפייה היא שלאחר הניצחון, העניין יוכל להיסגר. "כולם היו קונים פה מקום שביעי עם תחילת משחקי הפלייאוף התחתון. ריימונד התמודד עם העזיבה של יונס מלדה שבטח שפגעה במאבקי הפלייאוף העליון ועם כך שלא נמצא תחליף למלדה שעזב ולא לבן אז'ובל ורון אשכנזי שנפצעו" פרגנו במועדון.

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

לאחר הניצחון וככל שחולף הזמן, מתחילה להתבהר תמונת המצב בנוגע לזרים במועדון: קוואן פרייטר, שכבש את שער הניצחון אמש לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה ומנגד, אבובקר דומבייה וזלאטן שחוביץ' מחזיקים בחוזים. בנוגע לסרבי, אם תגיע הצעה ראויה למכירתו, בנתניה צפויים לעשות זאת. בנוסף בגזרת הרכש, במועדון צפויים לממש את האופציה על הבלם קיליאן ואן דר קאפ (אופצייה לשלוש שנים נוספות), שמצדו רוצה להישאר וממתין להודעה של הקבוצה.

לספורט1 נודע שבמועדון יעשו מאמצים להשאיר גם את לאמק בנדה, שאופציית רכישתו היא גבוהה ועומדת על מעל מ-100 אלף יורו. בתקופה האחרונה מנסים בשורות הקבוצה למצוא מתווה מסוים, שיאפשר את השארתו. מי שחווה ערב אמוציונלי במיוחד הוא הקפטן אלמוג כהן, שרשם עוד משחק טוב בו קבוצתו שמרה על רשת נקייה, כאשר בסיום המשחק, התבשר כהן על מותה של סבתו וכל שחקני הקבוצה חיבקו אותו ועודדו אותו בחדר ההלבשה.

"אני בקושי מגן שמאלי סופה וגם בקושי מגן שמאלי" התבדח בסיום הבלם שיר צדק, ששיחק אמש בתפקיד אשר לא מוכר בשל פציעתו של שחוביץ' והיעדרותו של רותם קלר שתמך בקבוצת הנוער. "מה שהקבוצה צריכה אעשה. היינו בסגל חסר ומה שהמאמן מבקש אעשה על הצד הטוב ביותר. אני שמח שהשגנו ניצחון והמשכנו את העונה הטובה שהקבוצה עושה. ממשיכים קדימה".

שיר צדק
שיר צדק | ברני ארדוב

בעניין אחר, או יותר נכון בענף אחר: בנתניה בירכו את קבוצת עירוני נס ציונה על העפלתה לגמר גביע היורופקאפ שייערך הערב, כאשר כזכור, הקבוצה מלב המושבה, הייתה זאת שסייעה למועדון להנחית את הקשר אבובקר דומביה. בנתניה אף שלחו מזכרת (פסלון ובו חולצה של המועדון) ליו"ר נס ציונה, יניב מזרחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי