התחיל לעבוד: גוטמן סימן רכש ראשון לכפ"ס. הופקאט ימריא לאנגליה

המאמן שיחליף את גזל רוצה לצרף לעונה הבאה בלאומית את אלי אלבז, ששיחק תחתיו העונה בנס ציונה. האנגלי הביע דאגה מהמצב הביטחוני, ימריא בשלישי למולדתו וייעדר ממחזור הסיום מול בני יהודה בחמישי

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא תפגוש את בני יהודה ביום חמישי במשחק האחרון שלה בליגה הבכירה ותקווה להיפרד בטעם טוב – עם ניצחון נגד היורדת השנייה לליגה הלאומית. על הקווים יעמוד רביד גזל אשר יפנה את מקומו עם תום העונה לאורי גוטמן שינסה להחזיר את הקבוצה לליגת העל בתום עונה אחת.

מי שיחסר ממחזור הסיום הוא הקשר האנגלי ג'יימי הופקאט, שהביע דאגה מהמצב הביטחוני ויטוס ביום שלישי למולדתו. הקשר היה עשוי לשחק במשחק שנקבע תחילה ליום שני, אך עם דחייתו הוא ייעדר ולמעשה סיים את דרכו בקבוצה עם שלוש הופעות בלבד בהרכב.

ובמעבר חד: אז נכון, באופן רשמי העונה עוד לא תמה, אך גוטמן כבר החל לעבוד ולסמן מועמדים לעונה הבאה: אחד מהם, כך נודע לספורט1 הוא החלוץ אלי אלבז, שמועמד לשוב לקדנציה שנייה במועדון מהשרון. אלבז, אשר שיחק בעונת 2016/2017 בקבוצה, כבש עשרה שערים וכמעט והצליח להשאיר במו רגליו את הקבוצה בליגה. בעונה האחרונה, הוא שיחק תחת גוטמן במדי נס ציונה וכבש שלושה שערי ליגה.

אלי אלבז
אלבז במדי כפר סבא. יחזור לפרק ב'? | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי