שישה שחקנים שוחררו מסכנין, שהודיעה לריאן כי הוא לא ימשיך

איסמעיל ריאן | אדריאן הרבשטיין

ולאסקס, חמאדה, אוטין, קלי והאסלביינק סיימו את דרכם. האופציה על הקשר לא תמומש. במועדון לא ממהרים לחדש את האימונים: "ממתינים לרגיעה". כיאל ינסה לשכנע את שפנדלהופר להישאר

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

מהפכה בסגל של בני סכנין. הקבוצה מהמגזר הודיעה היום (ראשון) כי השוער ראמי חמאדה, המגן איקוום אוטין והזרים סבסטיאן ולאסקס, דיין קלי ונייג'ל האסלביינק סיימו את דרכם בקבוצה. במקביל, המועדון אישר את הפרסום בספורט1, לפיו האופציה על איסמעיל ריאן לא תמומש.

לאחר שכל הזרים שוחררו ולא ימשיכו בעונה הבאה, דווקא היחיד שבמועדון מעוניינים בו, לוקאס שפנדלהופר, ביקש לעזוב מיוזמתו וחזר למולדתו. הבלם האוסטרי חושש בשל המצב הביטחוני, אך ציין בפני השחקנים שיסכים לשוב לישראל אחר כאשר תהיה רגיעה במצב הביטחוני.

בסכנין חוששים ששפנדלהופר לא ישוב לישראל ומי שינסה לשכנע אותו להישאר גם בעונה הבאה הוא בירם כיאל. כוכב הקבוצה נמצא בקשר טוב עם הבלם האוסטרי מאז הצטרף בחלון ההעברות של חודש ינואר והשניים נחשבים לחברים טובים. מי שלא ימשיך הוא כאמור ריאן, אשר הצטרף במהלך העונה בחוזה עד לסיומה, ובקבוצה החליטו שלא לממש את האופציה עליו.

לוקאס שפנדלהופר | מאור אלקסלסי

בתוך כך, שחקני בני סכנין התאמנו בפעם האחרונה ביום שלישי, ומאז החליטו בקבוצה שלא לחדש את האימונים. גם היום הודיעו במועדון על ביטול האימון. מן הסתם, ההחלטה התקבלה גם בשל המהומות בערים השונות ברחבי המדינה, וגם בעקבות הדחייה הנוספת של מחזור סיום העונה בפלייאוף התחתון.

כידוע, סכנין כבר הבטיחה את מקומה בליגת העל גם בעונה הבאה, ולכן במועדון מעדיפים להמתין עם החזרה לאימונים לעת עתה. "אנחנו פונים ומקווים לרגיעה בכל החזיתות. אחרי שתהיה רגיעה נוכל לדבר על אימונים או כדורגל", אמר גורם בבני סכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי