זהבי הגיב לשחקני לסטר, שכטר ועטר העבירו את הלילה בממ"ד

ערן זהבי חוגג | TF-Images/Getty Images

החלוצים עברו לילה קשה וצילמו את הילדים במרחב המוגן, הכוכב שינה את דגל פלסטין לדגל ישראל. וגם: עומרי דנינו רעד מפחד, מאור בוזגלו במסר לעוקביו ודור מיכה התעטף בדגל ישראל בזמן החגיגות בקפריסין

(גודל טקסט)

מבצע "שומר החומות": הבוקר (ראשון) נפתחה היממה השביעית של המבצע, כאשר על פי הצהרת דובר צה"ל, בשעות הלילה ישראל תקפה ברצועה, השמידה ארבעה גדודים נוספים בצפון הרצועה ובין היתר, את ביתו של מנהיג חמאס, יחיא סינואר. בחצות, חמאס מימש את האיום שלו למטח לעבר ת"א, כאשר לאורך שעות הלילה אזעקות וצבע אדום נשמעו מבאר שבע, ליישובי עוטף עזה ועד לתל"א. בינתיים, מי שממשיכים להגיב ולשתף ברשתות החברתיות הם ספורטאי ישראל.

01:35: "תהיו קשובים להוראות של פיקוד העורף – זה מציל חיים. תהיו בממ"ד", כתב הקשר מאור בוזגלו על רקע תמונה של החדשות והמקומות בהם נשמעת אזעקת צבע אדום. בהמשך הוסיף צילום של הירי על גוש דן וציין: "ישראל תחת מתקפה".

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מסך, אינסטגרם

01:20: אחרי שזכה בגביע עם אנורתוזיס, דור מיכה התעטף בדגל ישראל במהלך החגיגות. לאחר מכן כתב הקשר ברשתות החברתיות: "היום יותר מתמיד גאה לשים את הדגל הזה. אין על המדינה שלנו בעולם. שולח חיזוקים ואהבה לכולם – והרבה תפילות שהמצב הזה יסתיים במהרה".

דור מיכה
דור מיכה | מסך, אינסטגרם

01:00: בלם הפועל כפר סבא, עומר דנינו, העלה תמונה מהמרחב המוגן וכתב: "מחייכים אבל בפועל רועדים מפחד. תנו לצה"ל לשטח".

עומר דנינו
עומר דנינו | מסך, אינסטגרם

00:40: איתי שכטר, שהעלה לאחרונה פוסט נוקב, שיתף תמונה של ארבעת ילדיו ישנים במרחב המוגן: "אין מלבדו כל הארץ כבודו". פוסט דומה העלה אלירן עטר, ששיתף תמונה בה הוא מחבק את שני ילדיו: "עברנו סופית לממ"ד", כתב החלוץ שבהמשך הוסיף ותיעד את הירי על ת"א.

אלירן עטר
אלירן עטר | מסך, אינסטגרם

21:40: אחרי שוסלי פופאנה וחאמזה צ'ודהורי בחרו לחגוג את הזכייה של לסטר בגביע האנגלי עם דגל פלסטין, ערן זהבי שם את דגל ישראל במקם דגל פלסטין וכתב: "תודה על התמיכה".

הסטורי של ערן זהבי
הסטורי של ערן זהבי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי