אלכסנדר פשיץ' זכה בתביעה על סך שני מיליון דולר

אלכסנדר פשיץ' חוגג | אריאל שלום

החלוץ הסרבי, שככל הנראה לא ילבש יותר את מדי מכבי ת"א אחרי שעזב את ישראל, יקבל סכום נכבד מאל איתיחאד, קבוצתו לשעבר, אותה תבע בעקבות אי תשלום משכורות. פיפ"א איימה שתטיל סנקציות על המועדון הסעודי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

סיכוי טוב שלא נראה יותר את אלכסנדר פשיץ' לובש את מדי מכבי תל אביב. החלוץ הסרבי של הצהובים עזב את ישראל יחד עם שאר הזרים של הקבוצה (למעט דניאל טננבאום ואדוארדו גררו) בשל החשש מהמצב הביטחוני, ובימים האחרונים הוא לא מפסיק להגיד מפורשות שהוא לא מתכוון לשוב.

זה התחיל עוד לפני שהוא עזב את ישראל, כשאמר שלא אכפת לו להפר את החוזה. אחרי שהגיע לסרביה הוא טען שחזרה לישראל אפילו לא עוברת לו בראש, ולאחר מכן הוא הוזכר כמועמד להצטרף לא.א.ק אתונה יוונית בעונה הבאה.

כעת, בנושא אחר, יש משהו שיכול לפחות לגרום לפשיץ' לשמוח – החלוץ יקבל 2 מיליון דולר מאל-איתיחאד, קבוצתו לשעבר. הסרבי חתם בקבוצה הסעודית ביולי 2018 על חוזה לשלוש שנים, ובתחילת 2019 נשלח להשאלה בת שנה וחצי לסיאול הדרום-קוריאנית. לאחר מכן הוא התיר את חוזהו והגיע למכבי ת"א.

אלכסנדר פשיץ' | אריאל שלום

פשיץ' בן ה-28 תבע את המועדון מכיוון שלא קיבל מספר משכורות שהקבוצה חייבת לו, ואחרי שאל-איתיחאד קיבלה איומים על סנקציות מפיפ"א – החלוץ יקבל את הכסף במספר פעימות, כך מדווח היום (ראשון) בסעודיה.

פשיץ' הוא סגן מלך השערים של מכבי ת"א העונה, עם 11 כיבושים ב-31 הופעות בכל המסגרות. רק יונתן כהן כבש יותר ממנו העונה בצהוב – 13 פעמים. כשהגיע בתחילת העונה לישראל הוא חתם במכבי ת"א לעונה עם אופציה, אולם היא לא מומשה לדבריו כי לא שותף בלפחות 70% ממשחקי הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי