שישה זרים המריאו לארצם. ניקוליץ': "אי אפשר לישון. הכל רועד"

עקב ההחמרה במצב הביטחוני, מכבי ת"א אפשרה לשחקנים לטוס למולדתם. גורם בסביבת השחקנים: "כשהמצב יירגע הם יחזרו". הסרבי התראיין במולדתו, פשיץ' עשוי שלא לשוב. הצהובים ערכו אימון בנתניה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לאור ההחמרה במצב הביטחוני בישראל וכפי שדווח אתמול בספורט1, שישה שחקנים של מכבי תל אביב המריאו הבוקר (חמישי) כדי לשהות לצד משפחותיהם. מדובר בחלוץ אלכסנדר פשיץ', ניק בלקמן, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, אנדרה ג'ראלדש וגם באורוש ניקוליץ'. המאמן פטריק ואן לוון, מנגד, החליט להישאר בארץ גם בימים לא פשוטים אלה בדומה לצוות המקצועי שלו. גם אדוארדו גררו ודניאל טננבאום נמצאים כאן.

אורוש ניקוליץ' הסרבי התראיין לתקשורת במולדתו ושיתף על תחושת הפחד: "בלילה, במרחק קילומטר מהבית שלי, נפלו שלושה טילים. זה מטריד. יש באזור בסיס של חיל האוויר, אז כאשר ישראל משגרת בתגובה, הכל רועד. מרגיש כאילו הדלתות והחלונות יוצאים מהמקום. אי אפשר לישון. אני מודאג לגבי ארוסתי שהגיעה לכאן לפני חודש".

בנוסף הוא סיפר כי הוא גר בקומה ה-37, באזור בו חיים רוב הזרים של הקבוצה, אך לא אלכסנדר פשיץ (בן ארצו): "הוא גר איפה שפרדראג ראיקוביץ' היה גר. אנחנו בקשר כמובן. ברגעים האלה אני גם מודאג לגבי ארוסתי שהגיעה לכאן לפני חודש. השגתי כרטיס טיסה לסרביה ליום שישי, אך בגלל המצב סגרו את שדה התעופה. השאלה היא מתי המצב הזה ייפתר".

לואיס הרננדס, אנריק סבוריט | אריאל שלום

במועדון אישרו את יציאתם של השחקנים לחופשת התרעננות קצרה כפי שנהגה העונה עם שחקנים שטסו וחזרו ארצה בתוך יומיים-שלושה. גורם בסביבת השחקנים: "יש להם משפחות, כשהמצב יירגע הם ישובו. הם יעשו זאת לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה אם הוא אכן יתקיים בסופו של דבר". משחק חצי הגמר הגדול נגד מכבי חיפה נדחה ליום שני כזכור. סבוריט וג'ראלדש סיפרו לחבריהם לפני שהמריאו שהם נחושים לשחק נגד הירוקים.

חשוב לציין כי מבין השחקנים שהמריאו, רק לג'ראלדש וניקוליץ' יש חוזה לעונה הבאה. סבוריט ובלקמן מסיימים את חוזיהם כשהספרדי כבר קיבל הצעה לחוזה חדש וארוך טווח עליה טרם השיב. להרננדס יש אופציה להמשיך לעונה נוספת וכך גם לפשיץ' שאיתו המצב מסובך הרבה יותר.

כזכור, החלוץ התראיין במולדתו והביע דאגה ממה שקורה ואמר: "לא אכפת לי להפר חוזה". אם לא תהיה רגיעה במצב הוא לא מתכוון להגיע. הקבוצה צפויה לקיים לפנות ערב אימון במתחם האימונים של מכבי נתניה.

בתוך כך, מכבי תל אביב ערכה בשעות הצהריים אימון במתחם האימונים של נתניה ללא השחקנים הזרים (פרט לאדוארדו גררו) ואייל גולסה, מאור קנדיל ואבי ריקן הפצועים. בשל הסגל החסר, הוקפצו שלושה שחקנים ממחלקת הנוער.  

צפו באימון

מתן חוזז | מכבי תל אביב, רשמי
שחקני מכבי תל אביב | מכבי תל אביב, רשמי
אדוארדו גררו | מכבי תל אביב, רשמי
שחקני מכבי תל אביב | מכבי תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי