מכבי חיפה רוצה היסטוריה: רוקאביצה עשוי לפתוח, סגל מלא לבכר

ניקיטה רוקאביצה | אריאל שלום

אחרי שהתקרבו לאליפות, הירוקים חולמים על דאבל וניצחון על מכבי ת"א בחצי גמר הגביע בחמישי. מלך השערים עשוי לעלות ב-11 אחרי יותר מחודש, שרי ורודריגס מתחרים על עמדה אחת. האוהדים יקבלו את כספם בחזרה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה רוצה לעשות היסטוריה. הקבוצה עשתה צעד גדול לעבר אליפות ראשונה אחרי עשור במחזור האחרון ב-2:2 נגד מכבי תל אביב, וכעת מוליכת הטבלה נערכת למשחק נוסף מול הצהובים, הפעם בחצי גמר גביע המדינה, כאשר המטרה ברורה – עלייה לגמר, אולי אולי בדרך לדאבל שני בתולדות המועדון. הקבוצה התאמנה בסגל מלא בבית הנבחרות בשפיים.

כזכור, חצי הגמר היה צריך להיערך בכלל ביום רביעי בשבוע שעבר באצטדיון בלומפילד, אך נדחה ביום ועבר לאצטדיון סמי עופר בעקבות המצב הביטחוני. אחר כך נרשמה דחייה נוספת, כאשר הועבר ליום שני (אתמול), ואמש הודיעה ההתאחדות סופית – הקרב ייערך ביום חמישי הקרוב באצטדיון סמי עופר ללא קהל.

12,000 כרטיסים הוקצו ונמכרו לאוהדי מכבי חיפה לקראת חצי הגמר, והאוהדים יקבלו את כספם בחזרה. ללא קשר, הקבוצה מכרה כבר למעלה מ-20,000 כרטיסים למשחק הליגה מול מ.ס אשדוד, בו היא עשויה לחגוג אליפות בהתאם לתוצאה של מכבי ת"א במשחק המקביל וכמובן בהנחה שתנצח. עם זאת, כרגע ישנו חוסר ודאות לגבי מועד ההתמודדות וכלל לא ברור האם האוהדים יוכלו להיכנס.

אוהדי מכבי חיפה | אריאל שלום

"העונה הזאת כל כך מוזרה, בכל יום משתנים דברים", אמרו בכרמל. "אנחנו בטוחים שעוד ניראה העונה את סמי עופר מלא וצבוע בירוק. זה נכון שהראש לא בכדורגל עם כל המצב עכשיו, אבל אנחנו רוצים לחזור לשגרה".

ברק בכר ייהנה מסגל מלא בחצי הגמר, וקבוצתו תנסה לנצל את הסגל החסר של מכבי ת"א, לאחר שהאלופה שחררה בעקבות המצב הביטחוני את הזרים שלה לחופשות מולדת (אנדרה ג'ראלדש, ניק בלקמן, אנריק סבוריט, אלכסנדר פשיץ', לואיס הרננדס ואורוש ניקוליץ').

חוסה רודריגס ישוב אחרי שריצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים, והוא נאבק עם צ'רון שרי על מקום בהרכב. כמו כן, גודסוויי דוניו וניקיטה רוקאביצה מתחרים על עמדת החלוץ. האוסטרלי, מלך שערי הליגה, החלים מהפציעה בגיד האכילס והרשים את הצוות המקצועי באימונים האחרונים.

עאיד חבשי צפוי למצוא את עצמו שוב מחוץ לסגל, וייתכן שגם טאלב טוואטחה. עתידו של המגן השמאלי בכרמל בעונה הבאה לא ברור. כפי שפורסם בספורט1, השחקן אמנם מחזיק בחוזה, אך לא מקבל הזדמנות ממשית מהצוות המקצועית, ולכן אם תגיע הצעה אטרקטיבית עבורו הוא עשוי לעזוב כבר בסיום העונה.

ברק בכר. את מי הוא יפגוש? | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי