ללא עשרה שחקנים: מכבי תל אביב תנסה להדיח את מכבי חיפה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אריאל שלום

עם 14 שחקני שדה בלבד, האלופה תפגוש את הירוקים בסמי עופר לעיני יציעים ריקים ותקווה להעפיל לגמר גביע המדינה. "המשימה קשה, אך אפשרית", מבהירים בסביבת השחקנים. ברשתות ביקרו את הזרים. קנדיל ינותח בגרמניה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שההתאחדות הודיעה סופית כי המשחק ייערך ללא קהל, מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת חצי גמר גביע המדינה מחר (חמישי) בסמי עופר מול מכבי חיפה. האלופה תופיע להתמודדות ללא השחקנים הזרים שלה, ששבו למדינות שלהם באישור המועדון והבהירו כי לא יחזרו לישראל עד שהמצב יירגע.

מדובר באנריק סבוריט, אנדרה ג'ראלדש, לואיס הרננדס, אורוש ניקוליץ', ניק בלקמן ואלכסנדר פשיץ'. נכון לרגע זה, כאמור, לא ידוע על כוונה של אף אחד מהם לשוב לישראל בזמן ולקחת חלק במשחק. עם זאת, במכבי ת"א מאמינים שברגע שתושג הפסקת אש, רובם יחזרו לישראל.

מי שמודאגים מהסיטואציה שנוצרה הם חלק קטן מאוהדי מכבי תל אביב, שתהו ברשתות החברתיות השונות לגבי הצעד של השחקנים הזרים של הקבוצה, שכאמור בחרו לעזוב את ישראל וזאת בזמן ששחקנים של קבוצות אחרות נשארו במדינה ועברו זמנית לצפון עד שהמצב יירגע.

אנריק סבוריט, אנדרה ג'ראלדש | אריאל שלום

מלבד הזרים שכאמור ייעדרו, המאמן פטריק ואן לוון והצוות שלו שכמובן נשארט בארץ ייאלצו להסתדר גם ללא מאור קנדיל, אבי ריקן, אייל גולסה ומתן חוזז הפצועים ולרשותו ייעמדו שני שוערים ו-14 שחקני שדה בסך הכל. "אנחנו בסגל חסר והמשחק ייערך במגרש הביתי של מכבי חיפה, זו משימה קשה, אבל בהחלט אפשר להפעיל לגמר", הבהיר הבוקר גורם בסביבת השחקנים. בכל הקשור לקנדיל, המגן אובחן כשסובל מבקע בשרירי הבטן ומכבי ת"א הודיעה כי הוא צפוי לטוס ביום חמישי הקרוב לניתוח בגרמניה.

הרכב משוער, מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, שחר פיבן, איתן טיבי, שרן ייני, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, דור פרץ, עדן קארצב, אדוארדו גררו, יונתן כהן, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי