אנריק סבוריט: "לא אחזור לישראל לפני שהכל ייגמר"

אנריק סבוריט | אריאל שלום

אחרי שעזב את הארץ יחד עם שאר הזרים של מכבי תל אביב, המגן התראיין בספרד והבהיר שלא ישוב עד שהמצב הביטחוני יתייצב: "פחדנו, בכל אזעקה עמדו לי השערות. לא מבין איך אפשר לשחק ככה כדורגל"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיפקה החלטה תקדימית כאשר אפשרה לשחקנים הזרים שלה לעזוב את ישראל בשל המצב הביטחוני. אלכסנדר פשיץ', ניק בלקמן, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, אנדרה ג'ראלדש ואורוש ניקוליץ' עזבו את המדינה בסוף השבוע שעבר, ולא ישחקו בחצי גמר גביע המדינה הצפוי ביום חמישי נגד מכבי חיפה.

פשיץ' כבר הבהיר שהוא לא מתכוון לחזור בקרוב וייתכן מאוד שהוא לא ילבש יותר את המדים הצהובים. שחקן נוסף שעתידו לוט בערפל הוא סבוריט, שמסיים את חוזהו, טרם חתם על אחד חדש, ונמצא בימים אלו בספרד וכעת התראיין לתקשורת המקומית שמתעניינת במצב הביטחוני בישראל.

"אני לא אחזור עד שהכול ייעצר", הצהיר סבוריט. "אני לא מבין איך אפשר להמשיך לשחק ככה כדורגל, אבל נראה שמתכוונים להמשיך את העונה. השחקנים שנשארו עברו להתאמן בצפון ישראל, שם אין איום כרגע".

אנריק סבוריט | אריאל שלום

המגן השמאלי חשף: "האזעקות גרמו לשערות שלי לעמוד. אני ומשפחה פחדנו. בפעם הראשונה האזעקות היו בשעה 3 לפנות בוקר. בכל פעם ששומעים אזעקה צריך לרדת למקלט, יש את זה בכל בית. יש כמה דקות להיכנס אליו כשנשמעת האזעקה, וככל שאתה יותר קרוב לעזה, יש לך פחות זמן".

"היה לנו מזל גדול, רק רצינו לצאת משם ולעזוב את ישראל", המשיך סבוריט ושיתף את החשש שלו, של משפחתו ושאר הזרים של מכבי ת"א. "ביטלו לנו שתי טיסות, כי כיוונו טילים לשדה התעופה ומטוסים לא נחתו בתל אביב. הכלבים שלי נשארו שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי