חדרה בעננים: "קצב צבירת הנקודות שלנו שווה מקום באירופה"

במועדון מרוצים אחרי ה-0:3 על בית"ר ירושלים: "אם לא היו מחלקים את הליגה היינו בצמרת הגבוהה". תמיר גלזר עשוי להמשיך כמושאל, וחדרה פנתה למכבי תל אביב לגבי אחיו, עמית. מחנה האימונים עשוי להיערך בסרביה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לא מעט חשש היה בקרב אנשי הפועל חדרה לקראת המשחק אתמול (רביעי) נגד בית"ר ירושלים, אך החשש היה בעיקר סביב המצב הביטחוני. הקבוצה של מנחם קורצקי חזרה בשלום והציגה עוד משחק משובח בדרך ל-0:3 ענק. "חצי העונה השני שלנו פשוט מדהים. אם לא היו מחלקים את הליגה לפלייאוף – היינו בצמרת הגבוהה. קצב צבירת הנקודות שלנו שווה מקום באירופה" אמרו במועדון והוסיפו: "יש כאן קבוצה נהדרת. הלוואי ויכולנו להשאיר את הסגל ככה גם בעונה הבאה".

למרות הרצונות של אנשי חדרה, הקבוצה שוב תעבור שינוי, בעיקר בשל העובדה שמספר מושאלים שהגיעו העונה יחזרו לקבוצות האם, כמו מקסים גרצ'קין ולירן רוטמן לבית"ר ירושלים ומקסים פלקושצ'נקו למכבי חיפה. מי שעשוי להמשיך כמושאל הוא הקשר תמיר גלזר. מעבר לכך בחדרה מעוניינים גם באחיו של תמיר, עמית, שהתחיל את העונה במכבי תל אביב ובחודש ינואר הושאל לבני יהודה. בכל מקרה, הצהובים הבהירו לאנשי חדרה כי ההחלטה לגבי השניים תתקבל בפתיחת העונה הבאה.

חדרה כבר ביצעה רכש ראשון בדמותו של מוחמד גאדיר שהגיע מבני יהודה ופנו לקשר מכבי פתח תקווה אור אינברום. במהלך השבוע הקרוב ייערכו מספר פגישות בין קורצקי לראשי חדרה, בהן יקבלו החלטות לגבי מועמדים נוספים אותם רוצה המאמן לעונה הבאה. עוד החלטה שתתקבל היא סביב מחנה האימונים אליו תצא הקבוצה לעונה הבאה, כאשר ההערכה היא שהמחנה יתקיים בסרביה. מדובר באותו מחנה אליו יצאה מכבי חיפה בתחילת העונה בזמן הסגר בישראל.

תמיר גלזר, אביאל זרגרי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי