באשדוד מקווים להפתיע: "מכבי חיפה לא תיראה שוב כמו בחצי הגמר"

כחודש אחרי שחטפו 3:0 מהירוקים בי"א, יתארחו בן שמעון ושחקניו בסמי עופר ויקוו לצבור נקודות יקרות במאבק על המקום השלישי והכרטיס לאירופה. טרם הוחלט אם אזולאי, דוד וכהן ישובו להרכב

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

כשהיא קרובה מאוד להבטיח רשמית את המקום השלישי ואת החזרה לאירופה לאחר 19 שנה, מ.ס אשדוד תתארח מחר (ראשון) באצטדיון סמי עופר אצל מכבי חיפה ותנסה לצבור נקודות יקרות במאבק על המקום השלישי ואולי גם "להחזיר" למכבי חיפה על ה-3:0 בסיבוב הראשון בפלייאוף ובכך לפתוח מחדש את מאבק האליפות של הירוקים נגד מכבי תל אביב.

רן בן שמעון, מאמן מ.ס אשדוד שביום חמישי נפרדה ב-2:2 מהפועל באר שבע במשחק החסר שנערך ללא קהל באותו סמי עופר, נשאר באותו ערב גם לחצי גמר גביע המדינה והוא צפה מקרוב במכבי חיפה במטרה ללמוד אותה לקראת המפגש ולאור ה-3:0 המוחץ בי"א. "מכבי חיפה לא תחזור על היכולת שלה מחצי הגמר ועכשיו כשכולנו שמחים שירי הרקטות הסתיים והמערכה בעזה מאחורינו, אנחנו חושבים רק על כדורגל", אמרו בקבוצה.

להרכב אמור לשוב מוחמד כנעאן שנעדר ביום חמישי עקב צבירת כרטיסים צהובים ורק בסמוך להתמודדות תתקבל החלטה באשר לפצועים שלומי אזולאי, דין דוד וגילי כהן ששבו לאימונים וטרם ברור אם יהיו כשירים ל-90 דקות.

ג'וש כהן, דין דוד | דני מרון

בן שמעון אמר לקראת המשחק: "ההכנות הן בעיקר פיזיות, לאושש את השחקנים שעשו מאמץ גדול נגד הפועל באר שבע אבל יש כאן גם עניין מנטלי כי מדובר במשחק אחר ממה שהיה בסמי עופר בפעם השעברה. רק דבר אחד להגיד בעניין הזה – אנחנו משחקים רק בשביל עצמנו. אשדוד דואגת רק בעצמה. אנחנו צריכים את הנקודות בשביל המטרות שלנו והמקומות אליהם אנחנו רוצים להגיע. כל עוד אנחנו במועדון הזה נגיע מחוייבים בכל משחק ונעשה את המקסימום כדי לנצח".

הקשר שלומי אזולאי: "האמת שלא היה יותר מדי זמן להתכונן כי בחמישי שיחקנו נגד ב"ש. אנחנו ממשיכים אותו הדבר, עדיין לא השגנו את המטרה הוספית, אנחנו מצפים למשחק עם קהל מלא באוהדים של מכבי חיפה, כזה שיסתכלו עליו וידברו עליו. נגיע מחר בשיא המוכנות ואנחנו רוצים להשלים את המשימה באופן סופי.

התאושש בפציעה: "כיף לחזור לקבוצה אחרי פציעה ולהתאמן עם החברים פה, אני שמח לחזור אחרי פציעה ארוכה. מתי שרן יצטרך אותי אני אהיה זמין ואשחק".

רמזי ספורי, שלומי אזולאי | דני מרון

הרכב משוער: רועי משפתי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', עומרי בן הרוש (גילי כהן), מונטרי קמהאני, פיראס אבו עאקל, רועי גורדנה, מוסא בגיוקו, מוחמד כנעאן, יעקב בריהון (דין דוד), רמזי ספורי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי