שטרלינג הגיב לראשונה: "התלונה נגדי שקרית וזדונית, יש לי הוכחות"

אורן שטרלינג | מאור אלקסלסי

מנכ"ל הפועל חיפה, שהותר לפרסם את שמו לפני כיממה, מסר: "המניע הוא כלכלי ונקמני. עורכי דיני מחזיקים בחומר רב, מוקלט ומתועד, שיוכיח את מסכת האירועים המלאה. אני הקורבן בסיפור הזה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

צו איסור הפרסום הוסר אמש (שישי) מפרשת המין בליגת העל ונחשף כי אורן שטרלינג, מנכ"ל הפועל חיפה, הוא החשוד אשר לכאורה הכריח מתנדבת במועדון לקיים עמו יחסי מין, תוך שהוא מאיים לחשוף קשר אינטימי שלה עם שחקן בקבוצה.

היום מסר שטרלינג תגובה ראשונה מאז חשיפת שמו ואמר: "הסיפור נובע ממניע כלכלי ונקמני, כיוון שלא קיבלתי את המתנדבת לעבודה בשכר, לבקשתה. עורכי דיני מחזיקים בחומר רב, מוקלט ומתועד, שיוכיח את מסכת האירועים המלאה. כך למשל נמצאת בידי הקלטה של שיחת טלפון ארוכה ומלאה שקיימתי עם המתנדבת יום אחד לפני שהגישה את תלונתה השקרית והזדונית".

"כל מי שישמע את השיחה יבין שכך לא מדברת בחורה שנפגעה מינית או נסחטה. בקור רוח, בשיחה חברית ועניינית היא מבקשת לעבוד במועדון ואומרת שתעשה הכול בשביל עבודה בהפועל חיפה. במהלך השיחה, וגם אחרי שיחות מקדימות, היא מבינה שהפועל חיפה לא תעסיק אותה ולכן בחרה בדרך של הגשת תלונה זדונית".

שטרלינג. "המניע כלכלי ונקמני" | מאור אלקסלסי

שטרלינג, אשר לא צפוי להיות פעיל בניהול הפועל חיפה עד תום החקירה, הוסיף: "איזה אדם יכול לנהל שיחה מקצועית, קרת רוח ורגועה שכזו מול אדם שכביכול הרס את חייו, וכל זאת יום לפני שהיא הולכת להתלונן במשטרה? איך מי שמדווחת על אונס – פונה לאנס שלה, כביכול, ומדברת איתו בשוויון נפש שיחה ארוכה, מפורטת על ענייני עבודה?".

"איך היא יכולה לרצות לעבוד, יום יום, לצד אדם שהיא טוענת שעשה לה את כל המעשים האלו? האם יתכן שבתחילת אותה שיחה, היא תפנה בתלונה לאדם שהזיק לה, בשאלה- מדוע היא לא מקבלת כרטיסים בחינם למשחקים? זה הדבר שיעניין אותה?".

"האם ייתכן שבתחילת אותה שיחה, היא תפנה בתלונה לאדם שהזיק לה, בשאלה – מדוע היא לא מקבלת כרטיסים בחינם למשחקים? זה הדבר שיעניין אותה? כאשר הבינה שלא תקבל עבודה, היא מסיימת את השיחה במילים: ‘אני קצת עסוקה, תכף אחזור אליך', כפי שתעיד ההקלטה? שום מילה, טענה, אזכור של העוול שגרמתי לה? וכל זה שעות ספורות לפני שהיא פונה למשטרה ומתארת מעשי זוועה שכביכול בוצעו על ידי!"

ניידת משטרה
התלונה עדיין בחקירה במשטרה | דני מרון

"התלונה היא תלונת שווא – אנא הפעילו שיקול דעת כשאתם מסקרים את האירוע. תקבלו ממני בימים הקרובים סדרת תמלולים, תיעודים וחומר שיוכיח לכם חד משמעית – אני הוא הקורבן בטירוף הזה. גם אני בעל ואבא. מצד שני, הנזק שנגרם לי כתוצאה מסיקור שלילי עצום ופרסום שמי בהקשר דמיוני שכזה, הוא כזה שאינכם יכולים אפילו להתחיל ולתאר".

"יש לי משפחה, יש לי חברים, יש לי עבודה והבושה היא קשה וגדולה כמו גם התסכול שאני צריך לצאת למלחמה ארוכה ומלאת סבל כדי להגן על שמי הטוב מפני שערורייה מומצאת ובדויה. אסיים בציון העובדה הבאה: המתנדבת טענה במשטרה כי היא בילתה איתי במלון 'גארדן הוטל' בחיפה, מהשעה 23:00 ועד 3 לפנות בוקר. לבדיקת המשטרה, באותו תאריך וזמן שהיא ציינה, הטלפון הנייד שלי מאוכן בנהריה, שם אני גר ושם גם הייתי בפועל כל העת עם אשתי ובני משפחתי".

"טענתה הנוספת, כי הפגישה נקבעה בשיחה טלפונית שהתקיימה בינינו שעתיים לפני המפגש, התבררה כשקר מוחלט לאור העובדה שחוקרי המשטרה מצאו כי השיחה האחרונה שקיימתי באותו הערב – נערכה בשעה 18:00. עוד דוגמה אחת מיני רבות שיש ברשות עורכי דיני, המתנדבת טוענת שבתאריך 26/01/21, הכרחתי אותה לבצע מין אוראלי באצטדיון הכדורגל. הפלא ופלא, ממש באותו זמן היא שולחת את ההודעה הזו בקבוצת הוואטספ של 'ניו מדיה הפועל חיפה'".

יואב כץ, אורן שטרלינג
שטרלינג עם הבעלים יואב כץ. "אני הקורבן" | מאור אלקסלסי

"אני מתמודד עם שקר גס, בוטה, אלים ומסוכן ואישה המנסה להחריב את חיי בגלל שסירבתי לאפשר לה לעבוד בשכר. אני עובר ימים קשים במישור האישי והמשפחתי, העובדות לצדי והקמפיין התקשורתי שנפתח נגדי מלמד, כי גם גבר שנמצא במשרה בכירה חשוף תמיד לסכנה אמיתית של תלונת שווא מבלי שעשה דבר. חמישה ימים לפני הגשת התלונה ע"י המתנדבת היא מאיימת ברמיזה בפני צד ג' על כוונתה לפעול לאחר שסירבתי לקבלה לעבודה. ביליתי 48 שעות בתא מעצר, כלוא מאחורי סורג ובריח".

"ביליתי גם במעצר בית מה שניתק אותי מחיי הרגילים ומעיסוקי שאני מאוד אוהב. זו סיטואציה מצמררת, מפחידה ומאיימת, גם כשהאמת  לצדי. לפני שאתם מתלהמים בסיקור שחורץ את דיני בדעת הקהל – הביאו  בחשבון שהמשטרה, הפרקליטות ובית המשפט הורו על שחרורי, זה צריך לתת לכם, יותר מרמז, לגבי החומרים שאני מחזיק ושבכוונתי לשחרר אליכם בימים הקרובים. אני בטוח שרשויות  אכיפת החוק יגיעו לחקר האמת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי