רכש ראשון לנתניה: קונסטנטין חתם לשלוש שנים

המגן הימני שהתיר את חוזהו בבית"ר ירושלים יחזק את הקבוצה של אטוולד. "שמח להגיע למועדון ולהצטרף לדרך חדשה התואמת את הדרך בה אני מאמין. מחכה להתחיל את העונה", אמר. בנוסף, רן קוז'וק מונה לעוזר מאמן

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה סיימה את העונה הנוכחית בטעם טוב כשהשיגה את המקום השביעי בטבלה לאחר הניצחון על הפועל חיפה. כעת, הקבוצה מעיר היהלומים עם הפנים לעונה הבאה. היום (ראשון) הודיעו בקבוצה על רכש ראשון לעונת 2021/22. המגן הימני של בית"ר ירושלים, שי קונסטנטין, חתם בקבוצה לשלוש שנים באמצעות סוכניו גלעד קצב ואדם קידן לאחר שהתיר את חוזהו בקבוצה מהבירה. הוא הגיע בהעברה חופשית. כבר בתחילת החודש פרסמנו על שחרורו הצפוי מהבירה.

לאחר החתימה אמר המגן הימני: "שמח להגיע למכבי נתניה ולהצטרף לדרך חדשה שתואמת את הדרך בה אני מאמין. מחכה להתחיל את העונה". מעבר לשלוש השנים בחוזה, ליהלומים תהיה אופציה להאריך את חוזהו בשנה נוספת. העונה רשם קונסטנטין 23 הופעות ליגה ו-25 בכל המסגרות בהן תרם שער ושני בישולים.

המגן בן ה-24 החל את דרכו בבני יהודה בה שיחק בין 2015 ל-2019 עם השאלה קצרה להפועל נצרת עילית. הוא זכה עם הקבוצה בשכונת התקווה בגביע המדינה (בעונת 2016/17). לאחר מכן עבר לבית"ר בה שיחק בשנתיים האחרונות כאמור.

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | דני מרון

בנושא אחר, שחקן העבר של המועדון, רן קוז'וק, סיכם הערב את תנאיו במועדון וישמש כעוזר מאמן הקבוצה הבוגרת. קוז'וק, אשר שיחק במחלקת הנוער ובקבוצה הבוגרת של המועדון, שיחק גם בעירוני ק"ש, הפועל ירושלים, הפועל אשקלון ועוד.

קוז'וק שימש בשנים האחרונות כעוזר מאמן בקבוצות בני סכנין, הפועל פ"ת, עירוני ק"ש ובעונה החולפת שימש כעוזר מאמן הפועל חדרה. עוזר מאמן הקבוצה הבוגרת בעונה הנוכחית, דן רומן, ימונה למאמן קבוצת הנוער בתחילת עונת המשחקים הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי