קנדיל ישוב לשער במחזור הסיום, בסכנין מחפשים זרים לחלק ההתקפי

השוער הוותיק, שעדיין בשיחות לגבי עתידו ,יפתח נגד הפועל ת"א בשני (ישיר בספורט1) לאחר שמחליפו חמאדה ביקש לעזוב. "הראש כבר מזמן בעונה הבאה", הודו בקבוצה. מימר רוצה להתחזק בארבעה זרים בקישור ובהתקפה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין תסיים מחר (שני) רשמית את העונה כשתפגוש את הפועל תל אביב באצטדיון דוחא (20:00, שידור ישיר בספורט1). הקבוצה מהמגזר כבר הבטיחה את ההישארות לפני מספר שבועות ועמדה במשימה אך מנגד הפסידה בכל שלושת משחקיה האחרונים בליגה (יחד עם תבוסה בגביע). אם תנצח את האדומים – תחלוף על פני הקבוצה של ניר קלינגר ותסיים את העונה במקום ה-11 בטבלה. "הראש כבר מזמן בעונה הבאה", הודו בקבוצה.

למעשה, סכנין תעבור מהפכה בכל הקשור לשחקנים הזרים וכבר שוחררו דיין קלי, נייג'ל האסבליינק, איקוום אוטין וסבסטיאן ולאסקס. מי שעזב מרצונו ובגלל המצב הביטחוני היה הבלם לוקאס שפנדלהופר אותו רצו להשאיר. במועדון נמצאים בקשר רציף עם השחקן ומנסים לשכנעו להישאר גם בעונה הבאה. המאמן שרון מימר כבר הבהיר להנהלה כי ירצה להתחזק בארבעה זרים בין השאר בעמדות הקישור והחלק ההתקפי.

גם בקרב השחקנים הישראלים מתנהלים שיחות גם לגבי השוער מחמוד קנדיל וגם לגבי הקשר ג'אבר עטאא. לקנדיל הוצע חוזה לשנתיים ובקבוצה מקווים כי הסאגה תסתיים בקרוב. בינתיים השוער הותיק יפתח במשחק האחרון של העונה וזאת לאחר שהשוער השני, ראמי חמאדה, ביקש לעזוב את סכנין עוד לפני סיום העונה. גם המגן מוחמד עותמאן וגם הקשר בירם כיאל ייעדרו בגלל פציעה.

ברשצקי. סכנין תנצח במחזור הסיום? | דני מרון

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מרון גנטוס, ייזן נסאר, חגי גולדנברג, אייהב שאמי (מופלח שלעאטה), ג'אבר עטאא, אייהב גנאיים, מוטי ברשצקי, איסמעיל ריאן ואוסאמה חלאילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי