קונסטנטין: "שינוי מאמנים וחוסר יציבות הובילו לקריסה בבית"ר"

שי קונסטנטין | מאור אלקסלסי

אחרי שעזב את הבירה וחתם במכבי נתניה, המגן מדבר על הכל: "לא קיבלתי הזדמנות ראויה, רציתי לשחק כדורגל וליהנות". על הכישלון: "השחקנים אשמים, אך לא רק. היה אגו בחדר ההלבשה". וגם: ההצעות, השייח' והעונה הבאה

(גודל טקסט)

אחרי שנתיים בבית"ר ירושלים, שי קונסטנטין עוזב את הבירה. המגן, שעל הסיכום עמו לגבי עזיבת המועדון פורסם בספורט1, מדבר כעת בראיון על התקופה בבית וגן לאחר החתימה במכבי נתניה: "אני זה שביקשתי לעזוב את בית"ר, הרגשתי שלא מימשתי את עצמי שם מספיק", מבהיר קונסטנטין. "הייתה חוסר הערכה כלפי וגם הרגשתי שאני לא ממצה את הפוטנציאל שם. זה הזמן שלי לקום וללכת" המשיך השחקן בן ה-24.

קבלת הזדמנות ראויה: "אני לא חושב שלא קיבלתי הזדמנות ראויה, אבל לפעמים יש מצב שאתה מרגיש לא מוערך, שלא נתנו לך את הביטחון שחשבת שיתנו לך. הרבה דברים קרו, גם חדר ההלבשה היה מלא באגו. הדברים האלה פחות התאימו לי. רציתי ללכת למקום שבו יתנו לי לשחק כדורגל וליהנות מזה".

הצעות שהיו בינואר: "היו כמה אופציות. הייתה בני יהודה, הייתה הצעה מאירופה. אבל החלטתי לחכות".

הקיצוצים בבית"ר והאשמה של השחקנים: "כל שחקן מתנהל לפני הצרכים שלו. אני לא יודע מי יהיה מוכן לקצץ ומי לא. כל מועדון יכול לבוא בדרישה כזאת, אבל בסוף הבחירה היא של כל שחקן. בגדול, לא הבעלים, לא היו"ר ולא המאמן משחקים. מי שמשחק אלה השחקנים. לשחקנים יש פה חלק גדול. לא 100 אחוז, אבל יש להם חלק גדול".

שי קונסטנטין, עידן ורד | דני מרון

הסיבות לקריסה: "שינוי של הרבה מאמנים וחוסר יציבות בהרכב מסוים. שיחקנו לדעתי כל משחק בקו הגנה אחר. לא קרה כמעט ששמרנו על קו אחד, על אותה הגנה. זה משמעותי. היו המון דברים. מכאן והלאה זה עניין של המועדון".

ההשפעה של סיפור השייח': "אישית, לא התייחסתי לזה. מה שהפריע זה שלא היה קהל. הייתה מחאה. כשאתה אומר בית"ר, אתה אומר קהל. כשאתה משחק בלי קהל, וכשיש מחאה, השחקנים נפגעים. הקהל של בית"ר הוא לטוב ולרע. יכול להיות שזה היה מועיל ואולי לא. לשחקנים הוא תמיד מוסיף. לשחקנים של היריבות יש פיק ברכיים כשהם רואים אלפים".

העונה הבאה בנתניה: "זה מועדון ענק עם מאמן מצוין. באתי למועדון שרצה אותי מהראש עד הזנב. השאיפות הן גבוהות, כמו מועדון גדול. חתמתי לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. זה רק מראה כמה נתניה רצתה אותי. שיר צדק, אלמוג כהן, חן עזרא, גבי קניקובסקי – יש בנתניה שחקנים מהטופ. זה מה שמיוחד במועדון הזה. אין דבר כזה ותיק".

שי קונסטנטין מוצג במכבי נתניה | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי