פשיץ' הודיע שנמצא חיובי לקורונה, שכטר אמור להיות כשיר לגמר

אלכסנדר פשיץ' | אריאל שלום

החלוץ שהיה אמור לחזור מסרביה סיפר לשחקני מכבי ת"א כי נדבק שוב בנגיף. כוכב הניצחון בחצי הגמר נפצע בשריר התאומים וייבדק, לאחר ה-0:3 על פ"ת הוא הסביר את הנפילה במרוץ האליפות: "אחרי אשדוד ירד לנו הביטחון"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

את הפער בן ארבע הנקודות מהפסגה מכבי תל אביב אמנם לא הצליחה לצמק, אך מעבר לעובדה שהמרוץ לאליפות נותר פתוח לפחות ליומיים נוספים, הניצחון 0:3 על מכבי פתח תקווה אתמול (ראשון) משאיר את הצהובים במומנטום חיובי לקראת גמר גביע המדינה בשבוע הבא. שלושה מתוך הזרים שעזבו את ישראל בעקבות מבצע "שומר החומות" – אנדרה ג'ראלדש, אנריק סבוריט ולואיס הרננדס, חזרו לסגל במשחק במושבה, אך מי שעדיין לא שב הוא אלכסנדר פשיץ', שמכיוונו התקבל עדכון מדאיג.

כזכור, בסרביה דווח כי פשיץ' חזר לארץ אחרי שנמלט גם הוא בשל המצב הביטחוני ובמועדון סידרו לו כרטיס טיסה, אולם החלוץ הבהיר למספר שחקנים שעמם שוחח טלפונית ממולדתו, שהוא לא המריא לישראל בסופו של דבר וזאת מכיוון שנמצא חיובי לקורונה פעם נוספת, אחרי שבשלב מוקדם יותר של העונה הוא נדבק בנגיף והחמיץ כחודש וחצי. במכבי ת"א עדיין לא התייחסו להתפתחויות באופן רשמי, אך מסתמן כי פשיץ' לא יעמוד לרשותו של פטריק ואן לוון בשני המשחקים שנותרו בליגה ובגמר הגביע, כאשר ההחלטה על עתידו צפויה להתקבל לאחר שיחה בין ראשי המועדון לשחקן.

בחזרה למשחק בפ"ת. מבין הזרים שותף אתמול רק ג'ראלדש, אבל נגד מ.ס אשדוד ביום רביעי ואן לוון אמור להעניק דקות גם לשאר השחקנים. מי שמצא את הרשת משחק שני ברציפות היה איתי שכטר, אלא שהחלוץ גם נפצע בשריר התאומים והתקשה ללכת בסיום המשחק. שכטר הביע אופטימיות בנוגע לחומרת הפציעה שתתברר במהלך היום לאחר שייבדק, אך בכל מקרה הוא לא צפוי לשחק נגד אשדוד.

פשיץ'. שוב נדבק בקורונה | אריאל שלום

שכטר דיבר לאחר הניצחון במושבה והתבקש לציין היכן נפלה מכבי ת"א במרוץ לאליפות: "פספסנו כמה משחקים ברצף. זה התחיל ב-1:1 נגד אשדוד בבלומפילד במשחק שהיה פחות חשוב לאשדוד. היינו צריכים לעלות יותר חזק מההתחלה, התעוררנו מאוחר וזה קורה בכדורגל. משם ירד לנו הביטחון וחלה תפנית לרעה". על מכבי חיפה, שנמצאת כפסע מהנפת הצלחת, החלוץ הוסיף: "הם ניצחו כמה משחקים בשערים מקרנות ומצבים נייחים, מה שאנחנו לא עשינו. וגם השוער שלהם עצר מספר פנדלים".

יונתן כהן נגרע מהסגל לפ"ת לאחר שבאימון הבוקר התלונן על כאבים בשריר הירך האחורי. בקבוצה יבחנו את כשירותו לאשדוד ביום רביעי ומטבע הדברים לא ירצו לסכן את שחקן הכנף, כשגם אייל גולסה שלא שיחק נגד המלאבסים יקבל דקות במשחק הקרוב אך ורק אם יהיה כשיר לכך, מתוך תקווה שיוכל להשתתף בגמר הגביע נגד הפועל ת"א. מי שישוב לסגל בוודאות נגד אשדוד הוא הקפטן שרן ייני, שריצה עונש השעיה.

דור פרץ, שספג צהוב חמישי וייעדר מהמשחק נגד קריית שמונה במחזור האחרון בליגה, שמע אתמול קריאות "תישאר, תישאר" מהקהל ביציעים. גם ואן לוון הביע בסיום את רצונו לראות את הקשר ממשיך בצהוב, כאשר כפי שנכתב כאן אתמול, פרץ מחזיק בהצעה של מיליון יורו לעונה מצסק"א מוסקבה. אחד ממצטייני העונה של מכבי ת"א ממתין להצעה מהבעלים מיץ' גולדהאר, שיצטרך להציע סכום "שובר שוויון" כדי לשכנע את פרץ להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה.

פרץ. יישאר במכבי ת"א? | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי