אריק ינקו חתם לשנתיים נוספות במכבי פתח תקווה

המלאבסים הבטיחו את הישארותו של אחד השחקנים הבכירים בעונה הנוכחית. וגם: מדוע עבדה הוחלף לפני ההתפרקות נגד מכבי ת"א, טורקניץ התפטר אחרי למעלה מ-50 שנה, היערכות לאפשרות שתוגש הצעה על אליהו

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה רצו מאוד להפתיע אמש (ראשון) את מכבי תל אביב באצטדיון המושבה ולהתקרב צעד נוסף לעבר השתתפות במפעל אירופי, אך למרות קרוב לשעה של כדורגל בה הצליחו לנטרל את הצהובים (אך לא הגיעו למצבים בעצמם), המלאבסים התפרקו בחצי השעה האחרונה וספגו שלושה שערים. "אנחנו כבר תקופה משחקים פחות טוב", הודו שחקנים במועדון אחרי ה-3:0. "מה שהם עשו לנו בחצי השעה האחרונה זה היה פשוט פירוק, אבל צריך לראות מה יהיה ביום רביעי בטרנר. זה משחק על החיים שלנו".

המאמן גיא לוזון החליט להחליף בשלב מוקדם יחסית את ליאל עבדה, בעקבות העובדה ששחקן ההתקפה סובל מרגישות במפשעה ובפ"ת החליטו שלא לסכנו וכך למנוע פציעה חמורה יותר.

בתוך כך, מכבי פתח תקווה הודיעה היום כי השוער אריק ינקו האריך את חוזהו בקבוצה וחתם לשנתיים נוספות. לאורך העונה ינקו אמר לא אחת שהוא שואף לצאת לאירופה, אולם במועדון ממלאבס היו בטוחים בהישארותו עוד מאז שהציעו לו חוזה חדש בפברואר האחרון, וכעת גם הבטיחו סופית את המשך דרכו של אחד השחקנים החשובים בסגל של גיא לוזון, שבינו למאמן השוערים ויקטור בוכניק קיים חיבור מצוין.

בחזרה למשחק נגד מכבי ת"א, אשר לפני תחילתו נרשם אירוע מרגש: מנהל הקבוצה עמי פאן זכה לטקס לנוכח עזיבתו בתום העונה. פאן כיהן בתפקיד מאז עונת 2010 ועוד לפני כן שימש כמנהל קבוצת הנוער במשך יותר מעשור, ואפילו הוא התקשה לעצור את הדמעות. באצטדיון נכחו כל בני משפחתו, שלמעשה הפתיעו את פאן שלא ציפה לטקס ובפ"ת עשו הכול כדי להסתיר זאת ממנו. יש לציין שנכון לרגע זה, במלאבס לא מינו מחליף וישהו את ההחלטה עד לתום העונה.

עמי פאן ומשפחתו בטקס מרגש | אודי ציטיאט

ולא בזאת מסתיים גל העזיבות: לספורט1 נודע שגם חבר ההנהלה מומו טורקניץ, ממקימי עמותת הכדורגל של המועדון אשר משמש כבעל תפקיד במועדון במשך למעלה מ-50 שנה, הגיש בשבוע שעבר את התפטרותו וצפוי שלא להמשיך במועדון.

מי שייעדר ממחזור הסיום של הליגה ביום ראשון נגד מ.ס אשדוד, במה שעשוי להיות המשחק המכריע בניסיון ההשתלבות למקום באירופה, הוא ארד בר. הקשר, שהפך לאחד הבאנקרים הגדולים העונה בהרכב של המאמן גיא לוזון, ספג אמש את הכרטיס הצהוב החמישי שלו שיגרור הרחקה.

"זה מאכזב. למה קיבלנו שלושה שערים? זה הכדורגל. לפעמים יש מומנטומים שקבוצה נקלעת אליהם וקשה לה לצאת מזה. אין לנו מה להתעסק בזה יותר מדי. אנחנו צריכים להגיע ליום רביעי מוכנים לקרב על אירופה" סיכם הקפטן גיא חדידה.

לצד המאבקים בעונה הנוכחית, בפ"ת חושבים גם על העונה הבאה: לספורט1 נודע כי בקבוצה בדקו את האופציה להחזיר את המגן הימני דור אלו, כאשר בשלב זה עדיין לא התקדמו המגעים. בפ"ת רוצים שגם ינון אליהו ימשיך ויממשו את האופציה, אך מודעים לתחלופה בשוק המגנים ולוקחים בחשבון אפשרות שיקבלו עליו הצעה.

בכל אופן, אלו, שזכה להתעניינות גם ממכבי נתניה, מבוקש בימים אלו על ידי בית"ר ירושלים שנראית כאופציה היותר ריאלית, כשסוכנו, גלעד קצב, מנהל את המגעים ובמקביל מנסה למצוא לו קבוצה בחו"ל.

אליהו. בפ"ת גם נערכים לאפשרות שיקבל הצעה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי