קונסטנטין קרוב לחתימה במכבי נתניה, קניקובסקי נחוש לעזוב

המגן סיכם על התרת חוזהו בבית"ר ירושלים וצפוי לעבור ליהלומים, בעוד הקשר לא יחדש את חוזהו וסוכנו יפעל למציאת קבוצה באירופה. בקבוצה עקצו את אורן גולן לאחר הניצחון על הפועל חיפה: "עכשיו הוא לא יוכל לדבר"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה עמדה אתמול (חמישי) במשימה שהוצבה עם תחילת הפלייאוף התחתון לסיים במקום השביעי, כשגברה 0:2 על הפועל חיפה וכעת יחלו במועדון לעסוק בהכנות לעונה הבאה, כשבקבוצה כבר הצהירו על מטרה ברורה לשוב לפלייאוף העליון.

עם הבטחת המקום השביעי על חשבונה של הפועל חדרה, אותה עקפו היהלומים אמש, בקבוצה ענו למנהל המקצועי של הפועל חדרה, אורן גולן, שהצהיר באחד הראיונות בשבועות האחרונים כי המטרה שלו היא לסיים מקום אחד מעל מכבי נתניה. "זה היה מביך, עכשיו הוא לא יוכל להגיד דברים כאלה", אמרו במועדון.

הסוגייה המרכזית שתלווה את היהלומים בקיץ הקרוב היא עתיד הקשר גבי קניקובסקי, המצטיין העונה בקבוצה ואחד המצטיינים בליגה, שמכוון לשחק בחו"ל כשחוזהו מסתיים בתום העונה הבאה ובנתניה מבינים כי יצטרכו למכור אותו על-מנת לעשות רווח מסוים. למרות המגעים לחוזה חדש, בסביבתו של השחקן הבהירו כי הקשר לא יחדש את חוזהו באופן סופי ובשבועות הקרובים ינסה סוכנו גלעד קצב למצוא לו קבוצה באירופה.

גבי קניקובסקי, רוסלן ברסקי
נחוש לצאת לאירופה. קניקובסקי | ברני ארדוב

היהלומים צפויים לפתוח את האימונים לקראת סוף חודש יוני וביולי לפי התכנון ימריאו למחנה אימונים בבית הנבחרות בסרביה. מבחינת מצבת הזרים, לפחות נכון לרגע זה, מרביתם צפויים להישאר, כאשר קוואן פרייטר יעזוב בוודאות. כפי שפרסמנו, יעשה ניסיון להשאיר את לאמק בנדה, אך הדבר תלוי בכך שקבוצתו ארסנל טולה תפחית את דמי הרכישה שעומדים על יותר ממאתיים אלף יורו או תסכים להשאילו לעונה נוספת.

במכבי נתניה גם מחפשים מגן ימני ולאחר הפנייה לדור אלו ופערים כספיים בין הצדדים, במועדון עברו לאופציה נוספת שהייתה על השולחן: שי קונסטנטין מבית"ר ירושלים. כבר אתמול פרסמנו לראשונה בספורט1 על כך שהמגן סיכם על התרת חוזהו בבית"ר ירושלים וכעת במכבי נתניה מצפים לשחרורו הרשמי, מה שאמרו לקרות בשבוע הבא ולאחר מכן נראה כי יצטרף לקבוצה רשמית.

בנתניה מחכים שהמגן הימני יסדיר את שחרורו מביתר ירושלים, דבר אשר צפוי לקרות בשבוע הבא ולאחר מכן הצדדים מאמינים כי ניתן יהיה לצרף את השחקן רשמית. החלוץ הפצוע בן אז'ובל מסיים את חוזהו ולנתניה אופציה עד ה-10.6 להחתימו לעונה נוספת והמסרים שהועברו הם חיוביים. בכל אופן, החלוץ זוכה להתעניינות מהעולה החדשה, הפועל נוף הגליל.

שחקן נוסף שמעניין את המאמן ריימונד אטוולד הוא שחקן ההתקפה של אחי נצרת, נואף בזיע, מהכישרונות העולים בליגה הלאומית, אך לאחר בדיקה שנעשתה, בקבוצה מהמגזר ידרשו פיצוי גבוה ונכון לרגע זה הסיכויים למהלך כזה נמוכים. 

אבובקאר דומביה, ריימונד אטוולד
אטוולד. ההכנות לעונה הבאה החלו | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי