"אחרי השער הייתה התפרקות": ב"ש ואקולטסה משחררים לחץ

השער הדרמטי של קלטינס הוריד הרבה לחצים מרוני לוי והשחקנים. כעת, גיא פרימור ינסה לסכם עם כנעאן או סייף ולסגור קצוות בעסקת גורדנה. אכזבה מהקהל, ההולנדי קיבל חיזוק מהצוות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עשר דקות לשריקת הסיום, שחקני הפועל באר שבע קיבלו מידע על התוצאה בין מכבי תל אביב למכבי פתח תקווה. הם ידעו כי ניצחון על חודו של שער, יוביל את הקבוצה למקום החמישי שני מחזורים לסיום העונה ולפני המשחק הגורלי על המקום הרביעי מול הקבוצה של גיא לוזון (רביעי החל מ-19:45, ישיר בספורט2). רוני לוי צעק מהספסל לצאת קדימה. הוא הכניס למערכה את רוסה במקום מלי, בתקווה שהברזילאי שוב יכבוש וישאיר את הקבוצה חזק בתמונה. "אחרי השער הייתה התפרקות. רוני ראה שלא הולך ולא הסכים לשנות שיטה. אולי עכשיו הקבוצה תקבל ביטחון ונסיים את העונה בטעם טוב", אמרו במועדון.

צפו בתגובות

בדקות שבהן באר שבע הייתה צריכה אותו, ז'וסואה היה נראה עצבני אבל מדויק. השער של קלטינס הוריד לא מעט לחץ מהשחקנים, אחרי שחששו לסיים פלייאוף שלם ללא ניצחון. בסיום, רוני לוי הודה לשחקנים והמסר העיקרי היה "עוד מאמץ קטן, הכרטיס לאירופה בהישג יד". גם רותם חטואל שחרר אתמול לחץ אחרי המשחק. הוא ידע ששתי ההחמצות שרשם יכולות לעלות בכרטיס לקונפרנס ליג ובסיום, כשהוא מצטלם לצד תומר יוספי, כתב בחשבון האינסטגרם שלו "דוד הציל אותי".

באר שבע תלויה כעת בעצמה וחייבת לנצח את המשחק הקרוב אבל בשורה התחתונה, ללוי תהיה הרבה עבודה הקיץ כדי להרכיב קבוצה איכותית. לא רק חטואל ניצל אתמול, אלא גם אלטון אקולטסה. בסיום הוא קיבל חיבוק גדול מהשחקנים ומהצוות המקצועי, לאחר שער הבכורה שכבש. "נגד לברקוזן עלה הזר הכי טוב בליגה ופתאום הוא שקע. אולי זה תחילת החזרה שלו לכושר הבקעה לקראת העונה הבאה", אמרו בקבוצה.

אלטון אקולטסה | לירון מולדובן‎

במועדון אישרו אתמול כי חמודי כנעאן נמצא בראש הרשימות וזה תלוי במחיר שג'קי בן זקן ידרוש עליו. גם רועי גורדנה וקני סייף, שעל מועמדותם פורסם לראשונה בספורט1, חזק בתוכניות. לראשון הוצע חוזה לשנתיים ולשני הובהר כי יוכל להגיע רק בחינם. עו"ד גיא פרימור, המנכ"ל הנכנס, ינסה להחתים חלק מהם בקבוצה. במהלך השבוע תתקיים שיחה נוספת עם סוכנם של לויטה, סלליך וגולדברג במטרה להגיע לסיכום סופי. במועדון רוצים את לויטה אך מנהלים מגעים עם אופיר מרציאנו וגם שמו של יואב ג'ראפי עלה.

אכזבה נרשמה מכמות הצופים שהגיעו למשחק. כ-2,200 בלבד. כעת, הם מקווים כי הקהל יגיע בהמוניו לקראת המשחק החשוב כדי שיעזור לקבוצה להגיע לאירופה. במועדון לא ייחסו חשיבות רבה מדי לאירועים בסיום. "ברור שקריית שמונה תצא מתוסכלת אחרי השער הזה. הייתה תקרית ונגמרה. נקווה שזה לא צוין בדוח השופט, כי השחקנים שלנו לא התחילו בכך", אמרו.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | לירון מולדובן‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי