קלינגר: "לא הוגן ולא ענייני שהפועל ת"א לא תהיה באירופה"

מאמן האדומים לאחר הניצחון 2:3 נגד בני סכנין: "יש רצון תמיד לנצח, בטח במשחק האחרון של העונה. צריך לכבד את האוהדים שהגיעו". לקראת גמר הגביע: "מתרגשים. נפגוש קבוצה טובה כמו מכבי ת"א. אירופה? יש ערכאות"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סגרה הערב (שני) את העונה שלה בליגת העל כאשר ניצחה 2:3 את בני סכנין, במשחק בו היא כבשה לראשונה העונה שלושה שערים, כל זאת רגע לפני שהיא פוגשת את מכבי תל אביב בגמר גביע המדינה (2 ביוני).

לאחר המשחק שנערך היום בדוחא, המאמן ניר קלינגר סיכם: "מצד אחד יש דילמה במשחק כזה. אני תמיד רוצה לנצח, בטח במשחק ליגה אחרון. צריך לכבד את האוהדים שבאו וזה חשוב. מצד שני, היינו צריכים לתת מנוחה לכמה שחקנים ששיחקו 120 דקות וגם היו לנו מוצהבים. זו הייתה הזדמנות לתת דקות לשחקנים צעירים".

"אנחנו צריכים לשחק ולהיות מוכנים לגמר. עכשיו אנחנו תשעה ימים ללא משחק והיה לי חשוב שמי שיכול היה לשחק כן ישחק למרות שזה סיכון. טוב שניצחנו, יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר, אבל זהו. סימנו וי על המשחק הזה. אנחנו מתרגשים כבר מעכשיו לקראת הגמר".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | מאור אלקסלסי

"הרבה שחקנים צעירים עשו התקדמות גדולה. מועדון צריך את השחקנים האלה שיידעו שיש אופק במחלקת הנוער של הפועל תל אביב. אני חושב ומאמין שנלך עד הסוף לגבי אירופה. יש ערכאות. זה מבאס ומתסכל, אבל קודם כל נזכה בגביע ומצפה לנו משחק קשה. מכבי תל אביב קבוצה טובה שגם החזירה את כל הזרים. זה לא הוגן ולא ענייני שלא נשחק באירופה. יש נקודות שאפשר ללחוץ עליהן ולהסביר את העמדה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי